Kompanijos marketingo vadovo Craigo Bierley teigimu, „Buick“ markės mašinų pirkėjų amžiaus vidurkis yra 70 m. Statistika rodo, kad tai gerokai daugiau nei bendras JAV automobilių pirkėjų amžiaus vidurkis, kuris siekia 52 m.

„Buick“ markės atstovai norėtų, kad jų automobilius pirktų jaunesni, pavyzdžiui 40-50 m. klientai. C.Bierley teigimu, šis tikslas jau pradėtas įgyvendinti: esą „LaCrosse“ modelį užsisako 55 m. amžiaus arba jaunesni pirkėjai.

Norėdami įtikti jaunesniems klientams, „Buick“ markės atstovai ateityje ketina gaminti dinamiškesnes ir pažangesnėmis technologijomis pasižyminčias mašinas. Tikimasi, kad pirmuoju naujos strategijos pavyzdžiu taps pagal „Opel Insignia“ sukurtas „Buick Regal“ sedanas, JAV rinkoje pasirodysiantis 2010 m. pavasarį.