2008 metais naujų automobilių pirkimas Lietuvoje buvo pasiekęs 25 tūkstančių ribą, o dabar prognozuojama, jog 2010-aisiais šalyje naujų automobilių bus nupirkta nuo 3,5 iki 5 tūkstančių vienetų.

„Europos Sąjungos šalyse tūkstančiui gyventojų šiais metais teko vidutiniškai 20 parduotų naujų automobilių, Vokietijoje – 40,2, Lietuvoje – 2. Net nustekentoje Latvijoje šis rodiklis didesnis – 2,3 automobilio“, – stebėjosi Justas Nekrošius, didžiausios šalyje naujų automobilių importuotojos „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovas.

Dabar naujų automobilių prekybos salonų pagrindinė veikla – serviso paslaugos, kurios verslininkams padeda atlaikyti nuosmukį.

„Lietuvos rytas“ rašo, kad bankai ir išperkamosios nuomos bendrovės pastaruoju metu tapo aršiausiais automobilių verslininkų konkurentais. Bankai atsisako finansuoti naujų automobilių įsigijimą, nes jiems patiems reikia atsikratyti šimtų ar tūkstančių iš klientų perimtų automobilių.