„Toyota“ ir „Lexus“ automobiliais prekiaujančios bendrovės „Mototoja“ rinkodaros vadybininkės Simonos Valikonytės teigimu, pastaruoju metu tapo įprasta, kad pirkėjai drąsiau nei anksčiau pradėjo prašyti ar net reikalauti nuolaidų.

„Manau, kiekvienas pardavėjas sunkmečiu pasiūlė nuolaidų – vieni didesnių, kiti mažesnių. Tačiau viskam yra ribos, o pirkėjų lūkesčiai, kad nauji automobiliai kitąmet dar labiau pigs, yra nepagrįsti“, – tikino „Mototojos“ atstovė.

„Nissan“ automobilių atstovės, bendrovės „Fakto autocentras“ rinkodaros vadovas Mindaugas Plukys sakė, kad Lietuvoje naujų automobilių kainos pasiekė žemiausią ribą ir daugiau nebekris, o išpardavę sandėlių likučius pardavėjai grįš prie normalių įkainių.

„Sandėliuose užsilikusių naujų automobilių kiekis nėra begalinis, atsargos anksčiau ar vėliau baigsis. Kai tai atsitiks, nuolaidų ir akcijų mastai sumažės. Žinoma, kai kurie modeliai ir kitąmet bus pardavinėjami su nuolaida, tačiau tikėtis, kad naują ir gerą automobilį pavyks įsigyti už savikainą, nevertėtų“, – įsitikinęs M.Plukys.

„Lietuvos žinios“ rašo, kad ir per pirmąjį šių metų pusmetį kai kurie naujų automobilių pardavėjai tikino, kad kainos pasiekė dugną, o geresnio laiko įsigyti „ratus“ gali ir nebebūti. Tačiau kol rinka atsigaus, pirkėjai toliau turi daugiau galimybių derėtis dėl mažesnės kainos ir drąsiai reikalauti nuolaidų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją