Tapti geriausiu Europos 2010 metų automobiliu pretendavo 33 kandidatai, iš kurių mėnesio pradžioje buvo atrinktas finalininkų septyntukas.

Lemiamame etape „Volkswagen Polo“ surinko 347 taškus, antroje vietoje likęs „Toyota iQ“ gavo 337 taškus. Trečią vietą užėmė „Opel Astra“, kuriai komisija skyrė 221 tašką.

Ketvirtą vietą rinkimuose užėmė „Škoda Yeti“ (158 taškai), penktą – „Mercedes-Benz“ E-klasė (155 taškai), šeštą – „Peugeot 3008“, septintą – „Citroen C3 Picasso“ (113 taškų).

Europos metų automobiliu gali tapti modeliai, pradėti gaminti per 12 mėnesių laikotarpį iki balsavimo. Jie nebūtinai turi būti pagaminti šiame žemyne, tačiau čia privalo būti parduodami bent penkiose šalyse. Be to, gamintojas turi būti pardavęs bent 5 tūkst. šio modelio vienetų.

Prestižinius rinkimus organizuoja „Auto“ (Italija), „Autocar“ (Jungtinė Karalystė), „Autopista“ (Ispanija), „Autovisie“ (Olandija), „L'Automobile Magazine“ (Prancūzija), „Stern“ (Vokietija) ir „ViBilagare“ (Švedija) žurnalai, o balso teisę turi 59 žurnalistai iš 23 šalių.

Pernai „Europos 2009 metų automobiliu“ pripažintas „Opel Insignia“, vieno balso persvara nugalėjęs „Ford Fiesta“. Laimėtojas gavo 321 tašką, antroje vietoje likęs „Ford Fiesta“ – 320. Trečiąją vietą užėmė „Volkswagen Golf“, surinkęs 223 balsus.

Nuotraukų galerijoje – „Europos 2010 metų automobilio“ rinkimų finalininkai