Gamintojų teigimu, dėl šiame modelyje montuojamos pirmosios pasaulyje serijinės gamybos hibridinės pavaros sistemos su ličio jonų akumuliatoriumi S 400 HYBRID, tai yra ekonomiškiausias pasaulyje prabangus sedanas su benzininiu varikliu – kuro sąnaudos siekia 7,9 l/100 km, o CO2 emsija – 186 g/km.

Pirkėjai galės rinktis iš aštuonių variklių – dviejų dyzelinių ir šešių benzininių su šešiais, aštuoniais ir dvylika cilindrų. Dyzeliniai agregatai: 3,0 l (173 kW/235 AG) ir 4,0 l, aštuonių cilindrų S 450 CDI (235 kW/320 AG). Benzininiai varikliai: šešių cilindrų S 350/ S 350 4MATIC (200 kW/272 AG) su 3,5 l darbiniu tūriu, aštuonių cilindrų S 450/S 450 4MATIC (250 kW/340 AG; 4,7 l darbinis tūris) ir S 500/S 500 4MATIC (285 kW/388 AG; 5,5 l darbinis tūris).

Etaloniniu modeliu ir toliau išlieka S 600 su 380 kW/517 AG dvylikos cilindrų biturbininiu varikliu, kurio dėka prabangus sedanas iki 100 km/h įsibėgėja per 4,6 sek. „Mercedes-AMG“ įvairovę praturtino S 63 AMG su 386 kW/525 AG V8 varikliu (6,2 l darbinis tūris) ir S 65 AMG su 450 kW/612 AG dvylikos cilindrų varikliu (6 l darbinis tūris).

Naujame S-klasės modelyje taip pat įdiegtas kameros ir radaro principu veikiančios pagalbinės sistemos derinys bei tokios naujovės kaip pagalbinė greičio ribojimo sistema „Speed Limit Assist“, snūduriavimo nustatymo sistema „ATTENTION ASSIST“ ir automatinė žibintų valdymo sistema „Adaptive Highbeam Assist“.

Automobiliui manevringumo suteikia tiesioginio vairavimo sistema „Direct-Steer“ bei patobulinta aktyvioji kėbulo kontrolės sistema „Active Body Control“ su šoninio vėjo stabilizavimo funkcija aštuonių ir dvylikos cilindrų modeliuose.

Naujasis „Mercedes-Benz“ S-klasės sedanas „Silberauto“ salonuose pasirodė liepos mėnesį. Naujosios S-klasės sedano kaina – nuo 252 tūkst. Lt.