Visi penki GPMA nariai: BMW, „Honda“, „Mercedes-Benz“, „Renault“ ir „Toyota“ pasirašė diplomatiniame memorandume ir įsipareigojo dalyvauti „Formulės-1“ varžybose iki 2012 metų pabaigos.

Susitarime bylojama, kad pusė sporto pajamų bus išdalinama komandoms. Nors B.Ecclestone‘as dėl šios eilutės ir sudvejojo, netrukus nusileido ir pasirašęs baigė gerokai užsitęsusias derybas.

„Pagaliau visi gamintojai pasirašė. Derybos tęsėsi ilgai ir už tai, kad pagaliau pasiekėme susitarimą reiktų padėkoti Alainui Dassui („Renault F1“ prezidentui – red.past.). Jis ir profesorius Goeschelis (BMW vadovybės narys – red.past.) buvo varomoji jėga, vedusi link sutarties sudarymo“, - kalbėjo Bernie.

Automobilių gamintojams pagaliau įsipareigojus, manoma, kad derybos dėl ateities taisyklių taps pagrindiniu kovos lauku tarp „Formulės-1“ vadovų ir dalyvių. Nesusitariama dėl variklių tobulinimo „užšaldymo“. FIA siekia, kad komandos kelis sezonus nebetobulintų variklių, tačiau susilaukia stipraus pasipriešinimo. B.Ecclestone‘as tikisi, kad ir šis reikalas bus anksčiau ar vėliau išspręstas.

„FIA aiškiai išsakė idėją, kad šiame sporte reikia pradėti kažkiek taupyti. Kai sumažinome variklius iki 2.4 litro darbo tūrio ir 8 cilindrų, tai darėme, kad sumažintume išlaidas. Jei niekas nieko nedarytų, kaštų taip ir nesuvaldytume. Manau kad šiuos žmones (autogamintojus – red.past.) kartais reikia pradėti saugoti nuo jų pačių. Tačiau vėlgi, privalome išlaikyti ir „Formulės-1“ techninį pranašumą. Apie tai dar reikia diskutuoti“, - savo mintis apie šių dienų „Formulės-1“ aktualijas išsakė B.Ecclestone‘as. Šią savaitę sėkmingai pasibaigusios derybos tęsėsi jau šešerius metus.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.

"F-1" čempionatas savaitgaliais per TV3 ir Tango TV.