Po pirmų keturių dienų lenktynių lietuvio komandai baigėsi padangos su specialiu užpildu – putomis, kurios leidžia lenktyniauti toliau net ir pradūrus padangą. Komanda nusprendė surizikuoti ir paskutinę dieną išleido sportininką su padangomis be užpildo. Vis tiek reikėjo važiuoti atsargiai ir nerizikuoti.

„Ir ką jūs manote, nuo starto linijos nuvažiavus gal tik penkis kilometrus trenkiausi priekiniu ratu į smėlyje buvusį akmenį ir pradūriau priekinę padangą. Nebuvo ką daryti. Kadangi motociklai nesiveža atsarginių ratų, teko net 150 km važiuoti tuščiu priekiniu ratu,“ – pasakoja Laisvydas Kancius.

Laisvydas Kancius

Tai klaipėdiečiui kainavo neįsivaizduojamą kiekį jėgų ir pastangų. Jeigu būtų sprogęs galinis ratas, važiuoti nebūtų įmanoma, bet su priekiniu judėti galima. Tik žinoma, apie lenktynių tempo palaikymą nebuvo nei kalbos.

„Visa laimė, kad ratas nesuplyšo į gabalus, iš jo tik išėjo oras. Todėl pamažu nerizikuojant važiavau toliau. Iš pradžių labai atsargiai, vėliau drąsiau ir galų gale pavyko finišuoti, o greičio ruožo gale netgi įsidrąsinau ir paspausti,“ – pasakojo klaipėdietis.

Laisvydas Kancius

Nepaisant visų negandų, Sonora ralis ir Meksika lietuviui buvo svetingi. Laimėtas trečiasis Pasaulio čempionato etapas leido įsitvirtinti bendroje čempionato įskaitoje pirmoje vietoje.

Likus dviem etapams savo pagrindinį priešininką Pablo Copetti lietuvis Laisvydas Kancius lenkia jau 31 tašku, o už pergalę etape suteikiami 25 taškai. Tad pasaulio čempiono titulas jau rodos pasiekiamas ranka.

Priešpaskutinis Pasaulio čempionato etapas – „Desafio Ruta 40” ralis vyks paskutinę rugpjūčio savaitę Argentinoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją