„Nissan“ koncernas, sukaupęs 85 metų istoriją automobilių sporte ir daugiau nei dešimtmetį patirties elektromobilių srityje, pademonstravo savo įsipareigojimą „Formula E“ čempionate bei siekį, jog ateitis būtų elektrifikuota. Sakuros žiedų, nacionalinės Japonijos gėlės, dizainas ne tik pabrėžia japoniškas šaknis, bet ir simbolizuoja naują pradžią lenktynių serijoje. Šis čempionatas taip pat žymi ilgai lauktos „Gen3“ eros pradžią. Naujasis lenktyninis automobilis turi 40 proc. daugiau galios nei praėjusių metu modelis ir geba išvystyti daugiau kaip 320 km/val. maksimalų greitį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Nauji „Gen3“ automobiliai yra svarbūs ne tik šiai lenktynių serijai, bet ir mums, „Nissan“ komanda šį sezoną startavo su nauju pavadinimu. Visi „Nissan“ darbuotojai labai džiaugiasi šia nauja pradžia, esame labai motyvuoti įveikti šį naują iššūkį ir labai laukiame, kol galėsime pradėti“, – susirinkusiai auditorijai pasakojo Tommaso Volpe, „Nissan Formula E“ generalinis direktorius.

Nissan komanda Formulė E lenktynėse

„Nissan Formula E“ komanda šiam sezonui taip pat paruošė visiškai naują vairuotojų rikiuotę, prie komandos prisijungė du prancūzai – „Formulės E“ lenktynių nugalėtojas Normanas Nato ir 2022 m. „Super Formula“ vicečempionas Sacha Fenestraz.

„Šis sezonas man yra lyg nauja pradžia“, – sakė N. Nato. „Dabar turime sutelkti dėmesį į šį sezoną ir automobilį. Santykiai su komanda yra labai geri, visi susikoncentravę atlikti darbus kuo geriau, todėl esame pilnai pasiruošę lenktynėms.“

S. Fenestraz, 8-jame „Formulės E“ sezone vienoms lenktynėms buvo pakeitęs buvusį „Formulės 1“ pilotą Antonio Giovinazzi, tad su praeitos kartos „Formulės E“ bolidu jau buvo susidūręs. Paklaustas kokie jo lūkesčiai šiam sezonui, atsakė: „Kadangi aš esu naujokas šioje serijoje, tai mano pagrindinė užduotis bus nedaryti klaidų ir išlikti ant juodo asfalto kuo ilgiau, taip pat rinkti reikalingus kilometrus patirčiai įgyti. Kalbant apie rezultatus, kol kas tikrai nenoriu spėlioti, bet tikiu, kad komanda sukūrė labai gerą bolidą ir tikiuosi būsime konkurencingi trasoje“.

Nissan komanda Formulė E lenktynėse

Abu pilotai paklausti, kaip jie įsivaizduoja, koks didžiausias skirtumas tarp senosios kartos automobilio ir naujosios, teigė, kad didžiausias skirtumas yra galia, mat jos šio sezono metu komanda turės gerokai daugiau nei ankstesniais metais. Tiesa, sportininkai pastebi, kad dėl pasikeitusio padangų tiekėjo, keičiasi ir automobilio padangų sukibimas su trasos danga.

„Man senosios kartos automobilį teko vairuoti tik vieną kartą, tačiau galiu pasakyti, kad skirtumas yra ženklus. Pirmiausia prie šio automobilio reikia priprasti ir antroje sezono pusėje jau kovoti dėl aukštųjų pozicijų čempionate“, – sakė „Formulės E“ debiutantas S. Fenestraz.

„Nissan Formula E“ komandos pilotai pirmą kartą naujuosius „Gen3“ automobilius išbandė Valensijos „Circuit Ricardo Tormo“ trasoje. 9-asis „Formula E“ sezonas yra ilgiausias per visą šios serijos istoriją, suplanuotas rekordinis 17 etapų čempionatas, įskaitant ir pirmuosius apsilankymus Indijoje, Pietų Afrikoje ir Brazilijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją