Dėl permainingų orų vieną sykį atidėti „7bet Winter Rally Aukštaitija“ varžybas priversti organizatoriai dabar jau neabejoja, kad renginys vasario 11-ą dieną tikrai įvyks. Sulaukus šalčio Zarasų regione buvo pradėti ruošti ir greičio ruožai. Jų šiose varžybose lauks keturi, kurių kiekvienas bus važiuojamas po du kartus.

Iš viso dalyviai turės įveikti per 50 „kovinių“ kilometrų, o tą daryti panoro beveik šešios dešimtys ekipažų. Maždaug pusė iš jų čia kovos ir dėl pirmųjų Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato sezono taškų.

Ralis

„Kojas apšilę“ beveik visi N5 ekipažai

Gerbėjų ilgai lauktas žiemos ralis pasižymės ir dar viena naujiena – šiemet įkurta nacionaline automobilių klase N5. Lietuvos automobilių ralio čempionate 2023-iaisiais joje startuos dešimt tokių automobilių, o penki iš jų jau pasirodys ir Zarasuose. Kaip sako organizatoriai, tai bus puiki proga pamatyti prasidedančio ralio sezono „madas“.

„Zarasuose turėsime penkis N5 klasės automobilius. Tai tikrai karšta tema, kuri visiems įdomi. Kajus Samsonas su Justu Vičiūnu, Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčiu ir Vilmantas Padegimas, Zarasuose šįkart startuosiantis su Edvardu Gurevičiumi, jau „apšilo kojas“ žiemos ralyje Estijoje. Prie jų prisijungs ir Tomas Šmagarys su Valdu Čiupliu. Beje, T. Šmagarys šiuo automobiliu turėjo bene 500 kilometrų testus Suomijoje. Aš su Justu Barysu šį N5 automobilį išbandysiu pirmą kartą. Iki šiol mums šio automobilio išmėginti dar neteko, turime lygiai nulį kilometrų. Bus tikrai įdomu“, – sakė lenktynininkas ir vienas iš šio ralio organizatorių Aurimas Eidžiūnas.

Ralis

Ateityje tikisi konkurencijos ir su R5

Pasak Aurimo Eidžiūno, ši klasė sukurs nemažai intrigos, kadangi joje visi automobiliai yra identiški. Be to, taip pat bus įdomu pamatyti kaip jie atrodys greta R5 „kalibro“ automobilio, kuriuo šiame ralyje lenktyniaus Giedrius Notkus.

„Kas yra N5? Tai nacionalinė klasė, kuri sėkmingai važiuoja Ispanijos, Italijos, Suomijos ralio čempionatuose. Jie aprūpinti 1,6 litro varikliais su turbina, turi visus varančiuosius ratus ir sekvencines pavarų dėžes. Jie populiarėja dėl savo kainos, nes ji kone dvigubai mažesnė už R5 automobilio. Kaip jie konkuruos su R5 – sunku pasakyti, bet kova toje pačioje N5 klasėje bus tikrai įdomi. Visi automobiliai bus vienodi ir jau tik nuo ekipažo priklausys galutinis rezultatas.

Ralis

Kol kas būtų naivu tikėtis, kad kas nors su N5 iškart galės aplenkti G.ų Notkų su R5, nes visiems tai pirmas sezonas. Anksčiau su tokia technika nė vienas ekipažas nelenktyniavo. Tuo metu Giedrius jau pripratęs ir perpratęs savo R5. Tačiau tikiuosi, kad sezono eigoje konkurencijos iš N5 tikrai atsiras. Kaip matėme pernai Utenoje, su šiek tiek „piktesniu“ N5 automobiliu greitasis suomis aplenkė visus.

Taip pat bus ką pažiūrėti ir sprinto įskaitoje, nes yra naujų, iš mini ralio disciplinos į ralio sprintą atėjusių ekipažų – pavyzdžiui Benas Šimkus su „Subaru“. Taip pat kaip visada bus keli Visagino krašto atstovai, kurie, įkvėpti Dovilo Čiutelės, į trasas išvažiuos su savo antikvarine technika. Žodžiu, laukia tikrai puiki žiemos ralio fiesta“, – sakė organizatorius.

„7bet Winter Rally Aukštaitija“ varžybos šeštadienį prasidės oficialia jų atidarymo ceremonija visų ralio gerbėjų puikiai pažįstamoje Zarasų vietoje – Sėlių aikštėje. Ji numatyta 13 val. Iš karto po to dalyviai pajudės į greičio ruožus, kurie uždaromi likus valandai iki starto. Visų greičio ruožų laikus, žemėlapius, dalyvių sąrašą, starto tvarką, rezultatus ir kitą informaciją galima rasti internete.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją