Žinoma, tam jis ir flagmanas, kad brangūs keleiviai būtų vežiojami ant galinės sėdynės – išbandžiau ir šį vaidmenį, tačiau bent jau man nekilo abejonių, kad pačiam sukioti vairą yra kur kas maloniau.

Ir ne todėl, kad nepasitikėčiau asmeniniu vairuotoju, o tiesiog šiuo 5,19 metro ilgio automobiliu labai smagu važiuoti azartiškai. Tuo labiau, kad tai daryti skatina ir visų ratų „quattro“ pavara, ir gerai suderinta vairo sistema. O neprastą, vos 5,9 sekundžių iki 100 km/val. pagreitį užtikrina turbodyzelinis V6 286 AG ir net 600 Nm pasiekiantis variklis. Beje, jis yra ir pakankamai taupus, nes net ir po aktyvaus važiavimo nemačiau didesnių kaip 10 l/100 km degalų sąnaudų.

Neturiu jokių abejonių, kad geras valdymo savybes lemia ir sąlyginai nedidelis, tik šiek tiek didesnis nei 2 tonų (2020 kg) svoris – automobilio gamyboje panaudota „Audi Space Frame“ konstrukcija turi net 58 proc. lengvo aliuminio, vidinės pertvaros pagamintos iš lengvų, bet tvirtų kompozitinių medžiagų, kurios dar labiau padidina kėbulo standumą. Beje, ši savybė lemia ir geresnį akustinį komfortą salone.

Na, bet jei jau tikrai vertinate azartišką važiavimą ir leidžia pajamos, kodėl gi nepagalvoti apie „S8“ versiją su biturbobenzininiu V8 motoru. Ir ne tik dėl įspūdingos 571 arklio galios (nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjama per 3,8 sekundės), bet ir kitokių pakabos suderinimų (standartinis „A8“ visada išlieka komfortiškas net ir „Audi drive select“ sistemoje pasirinkus dinamiškiausius nustatymus).

„S8“ jau bazinėje komplektacijoje turi aktyvią pneumatinę pakabą (kitos versijos turi standartinę pneumatinę pakabą), parenkančią nustatymus kiekvienam ratui atskirai, taip pat jis turi visus vairuojamuosius ratus, didinančius automobilio manevringumą – įprastame „A8“ šią technologiją reikia užsakyti papildomai.

Kitoje svarstyklių pusėje – iš tinklo įkraunama 462 AG hibridinė versija (akumuliatoriaus talpa – 17,9 kWh), kuri ne tik leidžia kelias dešimtis kilometrų važiuoti vien tik elektra, bet ir taip pat yra itin dinamiška, iki 100 km/val. įsibėgėdama vos per 4,9 sekundes. Taip pat kaip ir anksčiau galimos tiek prailgintos „A8 L“ (5,32 metro), tiek ir šarvuotos „Security“ versijos. Na, o Kinijoje siūlomas net 5,45 metro ilgio „A8 L Horch“ modelis.

Automobilio išskirtinumą galima pabrėžti ir priekiniais skaitmeniniais dinaminių šviesų „Digital Matrix LED“ žibintais, veikiančiais projektoriaus principu – ir efektingai atrodo, ir efektyvu (pavyzdžiui, šviesos išryškina eismo juostą kuria važiuojama). Gale yra OLED technologijos žibintai, kurie gali būti trijų skirtingų išvaizdų.

Daugiau apie atnaujintą „Audi A8“ flagmaną, kurio kaina prasideda nuo 89 300 eurų ir kurio „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina yra nuo 1355 eurų, žiūrėkite vaizdo medžiagoje.