Tiesa, sportininkai pasakojo, kad dėl vysktančių aktyvių karinių pratybų poligone, kariai sportininkams į trasą leido įvažiuoti vėliau, nei buvo numatyta, tad ir visos dienos greičio ruožai baigėsi vėliau.

„Pirmas 25 kilometrų greičio ruožas buvo labai greitas ir čia laimėjo ta technika, kuri turėjo didelį maksimalų greitį. Tai yra dalis bagių, kuriuose yra sumontuotas ne variatorius, o pavarų dėžė – jų maksimalus greitis siekia maždaug 180 km/val. Mums buvo sunku su jais varžyti, mat trasoje buvo daug ilgų tiesiųjų po kelis kilometrus“, – po finišo pasakojo T. Zaleckas ir sakė, kad važiuoti buvo smagu, o dėl vėsesnio oro nei vakar technika nekaito net ir važiuojant maksimaliu greičiu.

Antras greičio ruožas buvo trumpas, vos 12 kilometrų, tačiau T. Zaleckas pasakojo, kad jame nesijautė labai gerai, nors rezultatas buvo geresnis, nei tikėtasi.

Antroji diena Breslau ralyje
Foto: Komandos archyvas

„Dieną vainikavo beveik 90 kilometrų greičio ruožas, kuris buvo beveik tas pats, kuris buvo vakar, tik į priešingą pusę. Pakeitimų šiek tiek buvo, todėl nebuvo galima važiuoti pagal iš praėjusios dienos likusias vėžias. Kadangi šį greičio ruožą pirmi važiavo kitų klasių sportininkai, mes važiuodami pirmąjį ratą pasivijome lėtesnius sunkvežimius, tad buvo reikalų lenkiant. Kelias vingiuotas, didelės duobės, labiau primenančios griovius“, – kalbėjo šturmanas Aidas Bubinas.

Šturmanas pasakojo, kad likus maždaug 20 kilometrų iki finišo prakirto priekinę padangą, tad tempas likusioje trasoje šiek tiek krito, o taip pat padidėjo ir degalų sąnaudos, dėl ko teko priimti sprendimą ir dešimt kilometrų iki finišo važiuoti dar lėtesniu tempu. Prie viso to, komandai patrukdė ir lūžęs galinės važiuoklės varžtas. Su visomis trasoje ištikusiomis bėdomis, ekipažas pagal preliminarius rezultatus šiandien užėmė keturioliktą vietą tarp motobagių.

Juliaus Adomavičiaus ir Roko Vaišneiderio ekipažas šioje atkarpoje, įlėkęs į dulkes pataikė į didelę duobę ir sulenkė radiatorių, kuris prispaudė aušintuvą – dėl to turėjo važiuoti lėčiau, nes pradėjo kaisti variklis. Ekipažas po daugiau nei 120 antradienio sportinių kilometrų užėmė 55 vietą motobagių įskaitoje.

Kitas „Metruna by Kuusamet“ motobagio ekipažas, kurį sudaro Airidas Balčiūnas su Andriumi Liškumi, toje pačioje klasėje pagal preliminarius rezultatus užfiksavo 41 greičiausią rezultatą. „Specialist Racing Team“ komandos motociklininkas Nerimantas Jucius Enduro klasėje užėmė antrą vietą.

Rytoj dalyviai pervažiuos į kitą bivaką, esantį šalia Drawsko Pomorskie poligono, kuriame ralis vyko pastaruosius kelerius metus. Sportininkų laukia maždaug 300 kilometrų vien pervažiavimo, po kurių lauks dar du greičio ruožai.