O šiandien mažųjų SUV krosoverių segmentas atrodo jau seniai perpildytas, tačiau gamintojai vis traukia vieną po kito naujus modelius – nors dažnai techniškai identiškus, tačiau skirtinga išvaizda (ir, pageidautina, su kuo didesnėmis individualizacijos galimybėmis) yra paklausi kaip niekada.

Išvaizda visada buvo ir vienas iš „Juke“ populiarumo arkliukų, iššaukusi nemažai diskusijų, tačiau pardavimai parodė, kad kryptis buvo tinkama.

Antroje kartoje dizaino linija buvo išlaikyta, papildant ją moderniomis detalėmis, tačiau mažyliui trūko šiuolaikinės efektyvios pavaros. Hibridinės.

Žinia, šiandien hibridai yra pereinamas etapas link visiškai elektra varomų modelių, tačiau dar kelis metus tai bus optimalus variantas tarp mažų išlaidų kelionei ir paties automobilio kainos.

Tad „Nissan“ į mažąjį „Juke“ įdiegė kartu su „Renault“ sukurtą 145 AG pasiekiančią hibridinę technologiją, kurią turi ir bendraplatformiai „Clio“ su „Captur“. Tai yra 1,6 l atmosferinis benzininis motoras, automatinė pavarų dėžė be sankabos (vietoje jos yra du elektros varikliai, parenkantys optimalų perdavimą) ir 1,2 kWh talpos akumuliatorius, šiek tiek sumažinęs bagažinės talpą.

Bet menkas nuostolis palyginus su privalumais. Nors gamintojas nepateikia duomenų, bet atstovai užsiminė, kad vien tik elektra įmanoma nuvažiuoti iki 5 kilometrų (tam yra atskiras mygtukas) iki 55 km/h greičiu.

Visa ta energija gaunama ne iš šventos dvasios, o stabdymo metu regeneruojant kinetinę energiją. Maža to, prisilietus prie stabdžio veikiantis variklis taip pat išnaudoja savo energiją papildomai įkraunant akumuliatorių.

Be to, visada pajudama tik elektros režimu (minėjau, kad čia nėra sankabos) – tuo metu vidaus degimo motoras gali veikti kaip generatorius.

Na, tokia yra teorija, o praktikoje... viskas veikia! Gamintojas žada, kad sistema leidžia sutaupyti iki 20 proc. degalų užmiestyje ir net 40 proc. – mieste. Ką gi, po daugiau kaip 200 vienos dienos bandymo metu Lenkijoje nuvažiuotų kilometrų mačiau 4,6 l degalų sąnaudas – hibridų etalonui „Prius“ prilygstantis rezultatas.

Iš trūkumų paminėčiau gana garsiai veikiantį atmosferinį variklį, o atsakas į akceleratoriaus paspaudimą net ir važiuojant sportiniu režimu ne toks greitas palyginti su dviejų sankabų automatine transmisija. Žinoma, visą tą atperka matomi degalų sąnaudų skaičiai.

„Juke“ yra nedidelis automobilis, tad ir vietos gale saikingai – daug jos čia ir nesitiki, kur kas maloniau, kad gražiai groja „Bose“ garso sistema su galvų atlošuose sumontuotais garsiakalbiais – visai įdomi patirtis reguliuojant jos intensyvumą.

Multimedijos sistema toli gražu ne pažangiausia, „Android Auto“ ar „Apple CarPlay“ sąsajai telefoną reikia prijungti laidu, nėra belaidžio įkrovimo, o ir pats naršymas šiais laikais nedideliame 9 colių ekrane po parinktis akivaizdžiai primena kaip greitai vystosi technologijos.

Bet „Juke“ važiuoja pakankamai azartiškai, vairo sistemos suderinimas tikrai patiks mėgstantiems sportiškesnį važiavimą – jo veikimo standumas priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo.

Tad jei patinka išvaizda, ieškote gana dinamiškos miesto mašinos, kuri realiomis sąlygomis leidžia iš esmės sutaupyti degalų, jums nereikia daug vietos antroje sėdynių eilėje ar bagažinėje, nekeliate aukščiausių reikalavimų multimedijos sistemai, bet mėgstate smagiai klausyti muzikos, tada hibridinis „Juke“ yra tas automobilis, kuris gali visai atitikti jūsų poreikius.

Bandyto modelio kaina bus žinoma rudenį, o įprasto „Juke“ kaina prasideda nuo 18 540 eurų, „Sixt Leasing“ mėnesio įmokos kaina yra nuo 322 eurų.


Daugiau apie naują „Nissan Juke Hybrid“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.