Šį trūkumą minėjau ir aš, o paties automobilio apžvalgą galite rasti čia. Pirmos pažinties metu gerai įvertinau tuo metu mažiausio „Volkswagen“ gamoje automobilio su padidinta prošvaisa važiavimo savybes, pažangią įrangą, tačiau negalėjau neatkreipti dėmesio į tai, kad, matyt, siekiant „T-Roc“ pozicionuoti laipteliu žemiau nei „Tiguan“, gamintojas priėmė gana kompromisinį sprendimą salono apdailos medžiagų kokybės sąskaita. Paprasčiau tariant, nors surinkimui priekaištų ir nebuvo, tačiau kietas apdailos plastikas labiau kėlė asociacijas su mažuoju „Polo“ nei su didesniuoju „Tiguan“.

Ėjo metai, pardavimams tai labai netrukdė, tačiau modelio atnaujinimo metu labiausiai prašėsi būtent šis patobulinimas – malonu pastebėti, kad būtent taip ir įvyko, tad šiandien atnaujinto 4,2 m ilgio „T-Roc“ pasirinkimas jau nėra kompromisinis sprendimas. Žinoma, jei jums nereikia didesnio 4,5 m ilgio „Tiguan“ ar jo septynių vietų versijos „Allspace“, kurio apžvalgą galite rasti čia.

Tiesa, gamintojo gamoje atsirado dar mažesni „T-Cross“ ir stilingas SUV-kupė „Taigo“, tačiau abu šie modeliai dėl savo techninių sprendimų (baziniai trijų, o ne keturių cilindrų motorai, nėra galimybės pasirinkti „4Motion“ visų ratų pavaros) primena, kad jie labiau giminingi „Polo“, nei akivaizdžiai solidesnis „T-Roc“, besimatuojantis šiuo metu pasaulyje populiariausio gamintojo modelio „Tiguan“ kostiumą.

Tuo labiau, kad tiek važiavimo savybėms mieste, tiek ir greitkelyje jam priekaištų nėra, kuo galėjau įsitikinti šiuo atnaujintu modeliu su 1,5 l TSI 150 AG motoru ir automatine DSG transmisija nuvažiavęs daugiau kaip 800 kilometrų, iš kurių pusė buvo greitkelyje. Gera garso izoliacija, geros valdymo savybės, o ir 6,8 l degalų sąnaudos buvo priimtinos – žinoma, daugiau važinėjant mieste būtų puiku turėti hibridinės pavaros pasirinkimą.

Aišku, greitai rinkoje matysime kitą vaizdą kai ims dominuoti elektros pavarą turintys „Volkswagen“ ID šeimos elektromobiliai, tačiau kalbant apie atnaujintą „T-Roc“, džiugu, kad tai nebėra kompromisinis sprendimas, nebent jums reikia erdvesnio šeimos automobilio. Tačiau jei važinėjate dviese ir (ar) su vienu ar dviem vaikais, tai būtų visai racionalus pasirinkimas.

O dabar pakalbėkime apie kainas. Žinoma, labiausiai šokiruoja per mažiau kaip penkis metus įvykęs jų šuolis – jei 2017 metais už automobilį buvo prašoma nuo 18 500 eurų (tiesa, su baziniu trijų cilindrų varikliu), tai šiandien jis atsieis mažiausiai nuo 28 360 eurų (su keturių cilindrų 110 kW/150 AG motoru), o modelių su automatine DSG transmisija kaina prasideda nuo 30 352 eurų. Palyginimui, „Sixt Leasing“ duomenimis mėnesio įmoka už „Volkswagen T-Roc“ bus nuo 416 eurų, mažesniojo „Taigo“ – nuo 314 eurų, „Tiguan“ – nuo 471 euro.

Be to, kaip visada nemažai teks primokėti ir už papildomą įrangą – žinoma, smagu, kad nuo šiol skaitmeninis skydelis yra bazinės įrangos dalis (tiesa, didesnės įstrižainės ekranas kainuos papildomai), tačiau teks primokėti ne tik už navigacijos sistemą ar valdymą balsu ir belaidį telefono įkrovimą, bet piniginę reikės atverti net jei mėgstate važinėti taupiai – kažkodėl nuo šiol važiavimo režimų pasirinkimas taip pat kainuoja papildomai...

Daugiau apie atnaujintą „Volkswagen T-Roc“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.