Volkswagen Taigo“ – tai trečias koncerno modelis, pagamintas naudojant modulinės „MQB“ platformos mažiausiems automobiliams skirtą „A0“ versiją. Pirmasis šios platformos automobilis buvo šeštos kartos „Polo“ („GTI“ versijos apžvalgą rasite čia), vėliau pasirodė „T-Cross“ ir visi šie modeliai yra surenkami toje pačioje gamykloje Pamplonoje, Ispanijoje.

Be to, „Taigo“ yra ir pirmasis gamintojo krosoveris-kupė, tad nuo šiol gamoje bus itin madingo ir aktualaus kėbulo atstovas. Žinoma, pasikeitimai palyginti su techniškai jam giminingu mažuoju SUV „R-Cross“, yra tiek teigiami, tiek ir turintys kompromisų.

Pirmiausia, už „T-Cross“ „Taigo“ yra ilgesnis (4266 mm arba +158 mm), taip pat jis turi didesnį atstumą tarp ašių (2566 mm arba +15 mm). Ir nors klasės standartais vertinant ir „T-Cross“ nebuvo ankštas, tačiau susidaro įspūdis, kad naujame „Taigo“ vietos ant galinių sėdynių yra dar daugiau.

Žinoma, dėl 10 centimetrų žemesnio kėbulo sėsti į automobilio galą šiek tiek mažiau patogu, bet visgi nėra iššūkis. Palyginti su „T-Cross“, nuo 455 iki 438 l sumažėjo naudingas bagažinės tūris (nulenkus galinių sėdynių atlošus jų dydžiai yra atitinkamai 1281 ir 1122 l), tad jei teikiate prioritetą bagažinės dydžiui, klasikinis SUV būtų racionalesnis pirkinys. Bet visgi tai – tikrai ne prioritetinė B segmento atstovo savybė, tuo labiau kalbant apie SUV-kupė.

Tikriausiai laukiate atsakymo, o kuo gi jis pranašesnis už brangesnius koncerno modelius? Aš konkrečiai turiu mintyje „T-Roc“, kuris debiuto metu džiugino gerai subalansuotomis savybėmis, mažesne nei „Tiguan“ kaina, bet liūdino kietu salono apdailos plastiku.

Ir kol dar mūsų nepasiekė atnaujinta „T-Roc“ versija, „Taigo“ kol kas yra vienintelis iš pigesnių koncerno modelių, kurio salono apdailoje panaudotas minkštas plastikas. Tiesa sakant, tikrai nesitikėjau jo čia rasti, bet tai buvo malonus atradimas ir dabar galiu drąsiai pasakyti – šiandien tai yra geriausias gamintojo B segmento automobilis.

Plėstis apie kitas savybes labai neverta – viskas žinoma iš kitų bendraplatformių modelių, o jei apibendrinti trumpai – viskas preciziška ir patogu naudotis. Na, nebent iki visiškos laimės norėtųsi, kad dviejų sankabų DSG transmisijos režimai būtų perjungiami ne įprasta svirtimi, o valdoma elektroniniu būdu, tada atvažiavus jos netektų kiekvieną kartą stumdyti į P poziciją.

Na, ir žinoma, stebėtis neverta, kad modelio kaina nėra mažiausia rinkoje ir ji prasideda nuo 19 900 eurų (veiklos nuoma – nuo 325 eurų). Bet čia – versijos su mechanine pavarų dėže ir 70 kW varikliu kaina. Modelio kaina su standartinės galios 81 kW motoru prasideda nuo 22 784 eurų, su automatine DSG transmisija – nuo 24 342 eurų, bandyta „R-Line“ komplektacija – nuo 28 195 eurų.

Palyginimui, „Sixt Leasing“ duomenimis mėnesio įmoka už „T-Cross“ yra nuo 314 eurų, „Nissan Juke“ – nuo 298 eurų, „Toyota Yaris Cross“ – nuo 327 eurų.

Daugiau apie naują „Volkswagen Taigo“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.