Tik iškart įspėsiu, kad keliauti „Allspace“ septyniese pavyks tik trumpus atstumus – palyginti su kitais mūsų rinkoje neseniai debiutavusiais septynviečiais SUV, tokiais kaip „Hyundai Santa Fe“, jo bendraplatformiu „Kia Sorento“ ar „Toyota Highlander“, ant trečios sėdynių eilės „Allspace“ įsėsti ir, tuo labiau, keliauti, yra mažiausiai vietos – tuo galite įsitikinti peržiūrėję vaizdo medžiagą, taip pat kviečiu pasidalinti savo nuomone komentarų skiltyje.

Tad vertinkime šį automobilį kaip erdvesnę įprasto „Tiguan“ versiją, siūlančią tiek daugiau vietos sėdintiems antroje sėdynių eilėje (maždaug 6 centimetrais daugiau vietos kojoms), tiek ir turinčiam talpesnę bagažinę. Kiek talpesnę? Ogi maksimalus jos dydis kai nulenkti antros eilės sėdynių atlošai, yra net 1920 l (jei sumontuotos nulenkiamos trečios eilės sėdynės, maksimali bagažinės talpa bus 1755 l), jei naudoti tik bagažo skyrių, į ją tilps iki 760 l. Palyginimui, į įprastą „Tiguan“ tilps nuo 615 iki 1655 l.

Žinoma, 11 cm didesnis atstumas tarp ašių „Allspace“ ne tik užtikrina daugiau erdvės, bet ir leidžia nelygiu keliu važiuoti labiau komfortiškai nei įprastu „Tiguan“ su trumpesne ratų bazę. Be to, tikrai rekomenduoju užsisakyti reguliuojamo standumo amortizatorius – beveik visą laiką važiavau pasirinkęs komfortišką režimą, kuris labiausiai ir tinka šiam patogiam SUV, o norint užmiestyje važiuoti sportiškiau, visada galima pasirinkti standesnius pakabos nustatymus.

Labiausiai salone pastebimi pasikeitimai yra sensorinės zonos ant vairo, pakeitusios tradicinius mygtukus – gal pradžioje jomis ir neįprasta naudotis, bet greitai įprantama ir apie jas pamiršti, o visa tai atrodo moderniau. Lygiai taip pat kaip ir sensorinė klimato kontrolės nustatymų juosta – norima temperatūra nustatoma greitai ir patogiai.

Visos versijos komplektuojamos su skaitmeniniu keičiamos išvaizdos prietaisų skydeliu, bandytas modelis turėjo „Discovery Pro“ multimedijos sistemą su 9,3 colių įstrižainės ekranu ir maksimaliomis jungliomis galimybėmis, leidžiančiomis naudotis tiek internetu, tiek ir nuotoliniu būdu gauti duomenis apie automobilį, taip pat jį atrakinti ar užrakinti telefonu.

Variklių departamente – 1,5 l ir 2,0 l TSI turbobenzininiai ir 2,0 l TDI turbodyzeliniai motorai – būtent dviejų litrų 190 AG benzininę versiją (dar galimas 245 AG variantas), kuri komplektuojama su septynių greičių automatinę DSG pavarų dėže ir visų ratų „4Motion“ pavara, aš ir bandžiau. Turiu pasakyti, kad tiek galios „Allspace“ daugiau nei pakanka, o įsibėgėjimas iki 100 km/val. užima tik 7,7 sekundes. Bet atvirkštinė geros dinamikos pusė – nemažos degalų sąnaudos. Net gamintojas nurodo, kad vidutiniškai jam reikia 8,8 l /100 km benzino, tad nieko keisto, kad važinėjant daugiausiai mieste nemačiau mažesnių kaip 10 l / 100 km sąnaudų.

Tad tai ir būtų didžiausias priekaištas šiam automobiliui – deja, „Allspace“ neturi hibridinės versijos pasirinkimo (kaip kad „Hyundai“, „Kia“ ir „Toyota“ septynviečiai SUV), taip pat iš tinklo įkraunama versija galima tik įprastam „Tiguan“, tad teks susitaikyti su didesnėmis nei konkurentų degalų sąnaudomis.

Iš kitos pusės jus gaunate šaunias važiavimo savybes, visų ratų pavarą ir tradiciškai kokybišką „Volkswagen“ automobilių apdailą. Tad jei galvojote apie „Tiguan“ įsigijimą, bet jus stabdė kompaktinis jo dydis (4509 mm), visai verta pamąstyti apie didesnę jo versiją „Allspace“, kuri kainuoja tik 1645 eurais daugiau, o bazinių modelių kaina prasideda nuo 31 350 eurų (veiklos nuoma – nuo 465 eurų).

Daugiau apie atnaujintą „Volkswagen Allspace“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.