Po sėkmingo pasirodymo priešpaskutiniame etape Hockenheime „NordPass“ komandos lenktynininkas gavo maksimalų svorio balastą 60 kg kitoms varžyboms.

„Atvykome į Nurburgingą be didelių vilčių, nes su tiek papildomo svorio važiuoti ir surasti tinkamą automobilio balansą yra sunku. Taip pat pirmoje kvalifikacijoje patyriau avariją - rizikavau, tačiau tai nepasiteisino ir pirmose lenktynėse teko startuoti iš paskutinės pozicijos“, - po varžybų kalbėjo „Hyundai i30 N TCR“ automobilį vairuojantis sportininkas.

Šeštadienį lenktynėse startavęs iš rikiuotės pabaigos, J. Karklys sugebėjo pakilti iki ketvirtosios pozicijos, tačiau į lietuvį atsitrenkė vokietis Robin Jahras ir J. Karklys finišą pasiekė septintas.

Vis dėlto kur kas geresnė situacija susiklostė sekmadienį. Varžybos dėl rūko buvo nukeltos dviems valandoms ir vyko džiūstančioje trasoje. Tai buvo ypač palanku Lietuvos komandai.

„Pasirinkome rizikingą, tačiau pasiteisinusią padangų strategiją - priekyje naudojome sausai trasai skirtas padangas, o gale - šlapiai. Iš pradžių buvo labai slidu, tačiau trasos sąlygos gerėjo ir buvo smagu lenkti varžovus“, - pridūrė pirmąją pergalę Vokietijos čempionate iškovojęs J. Karklys.

Tuo metu pirmosiose lenktynėse pergalę iškovojo danas Martinas Andersenas iš „Engstler“ komandos ir bendroje įskaitoje užėmė antrąją vietą.

Sekmadienį kartu su J. Karklio pergale pirmąkart istorijoje grojo Lietuvos himnas „ADAC TCR Germany“ pirmenybėse.

Galutinėje čempionato įskaitoje debiutiniame sezone lietuvis užtikrintai iškovojo šeštąją vietą. Čempionu tapo vokietis Luca Engstleris.

Šį sezoną J. Karklys vokietijos čempionate tris kartus lipo ant podiumo - Lausitzringe vilnietis užėmė trečiąją vietą, Hockenheime - antrąją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)