Tai buvo antrasis savaitgalis iš eilės po vasaros pertraukos Vokietijos čempionate. Priminsime, kad „NordPass“ komandos atstovas prieš savaitę lenktynėse Lausitze iškovojo podiumą.

Pagal „ADAC TCR Germany“ pirmenybių taisykles, kvalifikacijoje aukščiausias vietas užėmę sportininkai įgauna papildomo svorio balasto kitoms lenktynėms. Pagal šią taisyklę vilnietis po varžybų Lausitze gavo net 40 kg papildomo svorio, kurį turėjo vežtis automobilyje Hockenheime. Maksimali balasto riba - 60 kg.

Šeštadienio rytą kvalifikacijoje J. Karklys trumpam buvo užėmęs trečiąją vietą, tačiau varžybų teisėjai nusprendė neužskaityti lietuvio greitojo rato (1:48.408 sek.) dėl pažeistos trasos ribos taisyklės. Po šio sprendimo sportininkas nukrito į septintąją vietą startinę vietą.

Pirmosiose lenktynėse J. Karklys starto metu prarado net keletą pozicijų ir kantriai kopė pozicijomis aukštyn bei, pasinaudojęs varžovų klaidomis, finišavo šeštoje vietoje.

„Nuvylė teisėjų sprendimas, jog buvo neužskaitytas greičiausias ratas. Iš video peržiūrų matėme, kad pažeidimas nebuvo padarytas ir automobilis buvo trasoje tiek, kiek leistina, tačiau teisėjams nepatiko, kad pirmasis sektorius buvo įveiktas rekordiniu tempu“, - po varžybų mintimis dalijosi J. Karklys.

„Apskritai nesitikėjome didelio tempo šiose varžybose dėl papildomo svorio balasto, tačiau visgi pavyko diktuoti gerą greitį. Žinoma, startuojant ne iš trečiosios vietos, bet iš septintosios labai sunku tikėtis prasibrauti į rikiuotės priekį. Starto metu taip pat buksavo automobilio priekiniai ratai, tad iškart praradau keletą pozicijų, o tuomet teko kantriai laukti savo šanso“, - pridūrė lietuvis.

Sekmadienį vyko antroji kvalifikacija, kuri nulemia startines vietas antrosioms lenktynėms. Šioje kvalifikacijoje J. Karklys taip pat užėmė septintąją poziciją.

Lenktynėse pasikartojo starto scenarijus ir vilniečiui vėl teko brautis į priekį iš 10-osios vietos. Įpusėjus varžyboms „Hyundai i30 N TCR“ vairuojantis sportininkas lenkė vieną varžovą po kito, o paskutiniame posūkyje sugebėjo išplėsti ketvirtąją vietą.

„Šįkart starto metu vėl automobilis buksavo, vėl kartojosi šeštadienio scenarijus. Teko paplušėti aplenkti priekyje buvusius lengvesnius automobilius ir artėti prie greičiausiųjų penketuko. Situacija lenktynių pabaigoje dėl greito padangų dilimo keitėsi kardinaliai, todėl sulaukiau progos aplenkti šešis varžovus. Džiaugiamės iškovoję taškų ir pagerinę pozicijas bendroje įskaitoje“, - kalbėjo J. Karklys.

Pirmosiose lenktynėse nugalėjo italas Ericas Scalvini su „Cupra Leon Competicion TCR“ automobiliu, o antrosiose - čempionato lyderis Luca Engstleris („Hyundai i30 N TCR“).
Bendroje čempionate įskaitoje J. Karklys pakilo į šeštąją vietą, o iki penktoje vietoje esančio Nico Gruberio lietuvį skiria 28 taškai.

Penktasis šių metų „ADAC TCR Germany“ etapas vyks Sachsenringo trasoje po dviejų savaičių.