Klasėje „Mini Buggy“ prie starto rikiuosis net septyni mažieji lenktynininkai. Šioje klasėje favoritais galima laikyti Ąžuolą Dungveckį bei Agnių Pilipavičių, tarp kurių visuomet vyksta dramatiškiausios lenktynės ir kartais nugalėtojas čia paaiškėja tik paskutiniuose posūkiuose. Rikiuotėje įvykius kita linkme pakreipti gali ir Adrijus Lugauskas bei Germantas Geležinis, kuriuos jau ne kartą buvo galima išvysti ant prizininkų pakylos.

„Junior 1000“ klasėje paraiškas jau pateikė keturi dalyviai. Šioje klasėje automobiliais su varikliais iki vieno litro darbo tūrio varžosi jaunimas. Čia dėl pozicijų kovos Raminta Jankauskaitė, Lėja Vareikaitė, Ignas Petreikis ir Matas Zavarskis. Prognozuoti šioje klasėje favoritus gali būti labai sudėtinga, kadangi jaunieji lenktynininkai dažnai pateikia įvairių staigmenų ir nevengia artimos kovos.

Klasėje „Super1600“ registruoti šeši dalyviai. Čia bene daugiausiai intrigos kels Eriko Narbuto ir Tomo Skrodenio akistata. Pirmasis – jaunas, greitas, ambicingas ir puikiai pasiruošęs techniką, antrasis – daugkartinis Lietuvos čempionas, į kurio raudoną „Civic“ varžovai dažniausiai žiūri iš galo. Į šių dviejų dalyvių tarpusavio kovą be jokios abejonės gali įsiterpti ir Robertas Steniulis, Petras Bartkus, Vitalijus Skersis ar Mantas Laskovas. Beje, šioje klasėje dalyviai lenktyniaus išskirtinai tik „Honda“ automobiliais.

Pati gausiausia bus klasė „Super2000“. Čia šiuo metu registruota trylika dalyvių, todėl šioje klasėje prireiks dviejų pogrupių, kuriuose geriausiai pasirodę lenktynininkai susitiks finale. Būtent dviejų pogrupių sistema esant dideliam dalyvių skaičiui visuomet įneša papildomos intrigos, kadangi sportininkai visą dieną lenktyniauja su savo pogrupio oponentais, o visi kartu susitinka jau tik prie finalinio važiavimo starto.

Būtent šioje klasėje ir sunkiausia prognozuoti galimus favoritus, kadangi dauguma iš šioje rikiuotėje esančių lenktynininkų puikiai žino šampano skonį. Visgi atkakliausios kovos dėl aukščiausio podiumo laiptelio galima tikėtis tarp Lauryno Paulausko, Martyno Pikčilingio, Antano Mažono, Edvino Mikniaus, Arno Kanapecko. Savo kozirius gali atversti ir Deividas Kusas, kuris Vilkyčiuose vykusiame Europos automobilių kroso čempionato etape Nacionalinėje klasėje buvo trečias. Be to, šioje klasėje startuos ir greitasis latvis Raivis Grigorovičs, todėl žiūrovai čia tikrai neturės kada nuobodžiauti.

„SuperCars“ klasė, kuri visuomet pasižymi pačiais galingiausiais, šimtus arklio galių generuojančiais automobiliais, išvysime aštuonis dalyvius. Nors šiame sąraše, tikėtina, dar atsiras ir daugiau garsių pavardžių, tačiau jau dabar žiūrint į rikiuotę galima prognozuoti aiškią dvikovą tarp Andriaus Luščiausko, Vytauto Valukonio ir Pauliaus Šniuko. Ne ką mažiau nuveikti čia pasiruošę ir Ričardas Mockus, Edgaras Urba, Jonas Ramanauskas, Ramūnas Zabiela ir, žinoma, į autokrosą pamažu grįžtantis Domas Meilus.

„Buggy 1600“ klasėje registruoti penki dalyviai ir čia aiškiais lyderiais būti pretenduoja kone visa rikiuotė. „Viada“ trasoje iš po bagių ratų žvyrą svaidys Saulius Žunda, Andrius Lugauskas, Laurynas Petraška, Kęstutis Krakys ir Robertas Janulis. Visi šie sportininkai – tituluoti, kai kurie iš jų – ne tik etapų nugalėtojai ar prizininkai, bet ir čempionai ar sporto meistrai, todėl bagių klasėje kova bus dramatiška ir kvapą gniaužianti.

Pirmenybių klasėje „1600“ susirinko septyni dalyviai, o jų gretose favoritais galima laikyti Gražvydą Kielą, Dainių Stapulionį bei ukmergiškį lenktynininką Osvaldą Pukėną. Tačiau staigmenų pateikti gali ir kiti šios įskaitos dalyviai, kurių gretose ir viena dama Indrė Zatorskytė.

Klasėje „2000“ papildomos intrigos įneš greta šešių lietuvių startuosiantys du latviai Juris Mesters ir Janis Labucis. Tačiau rikiuotės priekyje, tikėtina, bandys įsitvirtinti Gytis Šatkauskas, Andrius Jasikonis ar Gražvydas Strazdauskas. Kortas jiems sumaišyti gali ir Andrius Lagunovas, Marius Varnas bei Edvinas Jevgrafovas.

Taigi, „Viada“ trasoje žiūrovai turės galimybę visą dieną mėgautis aukščiausio lygio autokrosu ir tapti liudininkais pirmųjų Lietuvos čempionato ir pirmenybių kovų šiemet. Bilietas į renginį žiūrovams kainuos penkis eurus.

Šeštadienį veiksmas trasoje prasidės jau nuo 8 val. ryto, kai dalyviai pajudės į trasą laisvosioms treniruotėms. Kiek vėliau jų lauks chronometruojami važiavimai, pagal kurių rezultatus bus dėliojama starto tvarka pirmai kvalifikacijai. Ji numatyta iškart po 11.30 val. įvyksiančio varžybų atidarymo ir dalyvių parado. Iš viso bus vykdomi trys kvalifikaciniai važiavimai, o po jų žiūrovai išvys varžybų atomazgą – visų klasių finalus.