Nepaisant šių sudėtingų sąlygų, vienoje gausiausių SSV klasių, kurioje startavo beveik šimtas dalyvių, pirmąją dieną Lietuviai sugebėjo užimti net tris vietas greičiausiųjų dešimtuke. Greičiausias pirmos dienos motobagio ekipažas iš Lietuvos, kurį sudaro Edgaras Bira ir Albert Veliamovič, likus 40 kilometrų iki finišo pajutė, jog subyrėjo priekinis reduktorius ir likusius kilometrus turėjo įveikti su tik galine ašimi varomu motobagiu. Kito reduktoriaus komanda neturi, tad bandys remontuoti turimą, arba, kaip patys sako, kažkaip suktis iš situacijos.

Su panašiomis bėdomis anksčiau vykusiame „Fenix Rally“ jau susiduręs ir jas išsprendęs „Specialist Racing Team“ ekipažas SSV įskaitoje pirmadienį pagal preliminarius rezultatus finišavo septintoje pozicijoje. Nors didelių techninių bėdų pavyko išvengti, nesklandumų trasoje visgi nutiko. Dėl didelio dulkių kiekio užsikišo didelė dalis vėdinimo angų ir dėl to pradėjo kaisti variklis, tad įsijungė avarinis režimas, kuris apribojo galią ir ekipažas negalėjo važiuoti pilnu pajėgumu. Dar prieš tai važiuojant per dideles balas sustreikavo pasikalbėjimo įranga ir teko greitai persiorientuiti į ženklų kalbą.

„Su Daliumi nebuvome sutarę jokios ženklų kalbos, tad kai nutrūko pasikalbėjimo sistemos ryšys turėjau greitai sugalvoti kaip kuo suprantamiau parodyti reikiamą kryptį. Gerai, kad tai puikiai pavyko ir Dalius iš karto suprato mano ženklus“, – apie nuotykius pirmąją dieną kalbėjo patyręs šturmanas Aidas Bubinas.

Nors užimta pakankamai aukšta vieta klasėje ir ekipažas ja džiaugiasi, A. Bubinas pripažįsta, kad padarė kelias, nors ir nedideles, navigacijos klaidas. Dėl to ekipažas prarado kelias minutes trasoje.

Laukia itin sunki diena

Antradienį dalyviai turės net tris greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekia 262 kilometrus. Pravažiavus daugiau nei 185 kilometrus dieną, dalyvius pasitiks 75 kilometrų naktinis greičio ruožas. Nors „Breslau“ ralio organizatoriai jau ne pirmą kartą dalyviams paruošia važiavimą naktį, šių metų naktinis iššūkis yra ilgiausias per daugelį metų.

Sportininkai dalinasi patirtimi apie tai, kad tiek navigacija, tiek vairavimas naktį yra visiškai kitoks ir smarkiai sudėtingesnis nei dieną. Dalius Olechnavičius, „Specialist Racing Team“ motobagio vairuotojas pasakoja, kad net ir dieną važiuoti poligone yra tikras iššūkis dėl pakilusių dulkių, o naktį šis matomumo trūkumas pasidaro dar aktualesnis: „pirmą dieną startavome pirmi savo klasėje, tai neturėjom daug problemų dėl matomumo. Jos atsirado tik kai antrame greičio ruože pasivijome kitų klasių lėčiausius dalyvius, kurie dar ir neskubėjo mūsų praleisti. Kol kas vėjo nėra daug, tad dulkės pakyla ir laikosi“.

A. Bubinas kalbėjo apie tai, kad miške naviguoti įprastai yra lengviau nei atvirame lauke, nes kelius galima atrasti matant tarpus tarp medžių, bet „Breslau“ pasižymi ne tik ypatinga kelių gausa, bet ir didžiulėmis atviromis vietovėmis. Prie viso šito pridėjus tamsos bei dulkių navigacija tampa ypatingai kebli.

Organizatoriai dar per priešstartinį dalyvių susirinkimą minėjo, kad šis ralis yra didžiulis iššūkis šturmanams, o vairuotojai turėtų būti itin atsargūs dėl jau anksčiau minėtų atsiradusių netikėtumų kelyje tikimybės. Antra ralio diena bus ypatingas iššūkis visiems dalyviams, o ankstesnių ralių patirtis byloja, kad naktinis greičio ruožas ne visiems įveikiamas – daugelis iš jo grįžta į stovyklą taip ir neįveikę viso maršruto.