Priminsiu – iš tinklo įkraunamas hibridas arba „plug-in“ – tai modelis, kuris kartu su vidaus degimo motoru turi papildomą elektros variklį, kuriam energiją tiekia iš tinklo įkraunamas akumuliatorius ir kuriame sukauptos energijos įprastai užtenka nuvažiuoti apie 50-60 kilometrų. Bet tai – gamintojo duomenimis.

O realiai – gerokai mažiau ir visais iki šiol bandytais „plug-in“ hibridais vien tik elektra pavykdavo įveikti apie 30-40 km. Ir nors hibridinis „A6 Avant“ turi 17,9 kWh akumuliatorių, kurio įkraunama (ir važiavimui naudojama) talpa yra 14,4 kWh, penkių metrų dydžio universalu su „quattro“ visų ratų pavara jokių rekordinių važiavimų vien tik elektros režimu neplanavau. Bet gavosi kitaip.

Na, apie kokį elektros režimą čia galvosi, kai suminė „Audi A6 Avant 55 TFSI e“ variklių galia siekia net 367 AG ir 500 Nm, kas leidžia iki 100 km/įsibėgėti vos per 5,7 sekundes. Tačiau po užmiestyje nuvažiuotų beveik 300 kilometrų visiškai iškrautu akumuliatoriumi (per savo neapdairumą naktį neaktyvavau akumuliatoriaus įkrovimo), vidutinės degalų sąnaudos buvo priimtini 7,6 l/100 km. Prie mažų sąnaudų prisidėjo ir stabdymo metu generuojama elektros energija (vidutiniškai 3 kW/100 km) – rekuperacinė sistema veikia efektyviai.

Tačiau mane dar labiau nustebino tai, kad vėliau visiškai įkrovus elektromobilį, kompiuteris pažadėjo net 69 kilometrus, kuriuos galėsiu nuvažiuoti vien tik elektra – kaip ne kaip, gamintojas nurodo 51 kilometrą. Tad apėmė smalsumas ar toks atstumas yra realus. Pasirodo, net daugiau nei realus – važiuojant elektriniu režimu ir tikrai ne pačiu lėčiausiu tempu, pavyko nuvažiuoti net 74 kilometrus! O ir vidutinis greitis siekė 47 km/h (važinėjau mieste ir užmiestyje), elektros energijos sąnaudos buvo mažos ir siekė tik 17,5 kW/100 km.

Tiesa sakant, netgi stebinančiai mažos – jau nekalbant apie didelį automobilio svorį, jis turi ir visų ratų pavarą. Tiesa, su „ultra“ technologija, kuri galiniam reduktoriui leidžia atjungia kardaną kai nereikia papildomos galinių ratų traukos. O dar reikia įvertinti ir tai, kad čia elektros variklis yra sumontuotas prieš pavarų dėžę, tad atsiranda papildomi energijos nuostoliai, ją perduodant per „S tronic“ septynių greičių dviejų sankabų transmisiją.

Tad matant tokį efektyvumą, nebeteko stebėtis ir nedidelėmis bendromis degalų sąnaudomis – su visiškai įkrautu akumuliatoriumi važiuojant hibridiniu režimu, lygiai 100 kilometrų nuvažiavau vos su 3,7 l benzino (energijos sąnaudos – 10,4 kWh). Ir, kaip jau minėjau anksčiau, važiuojant visiškai iškrautu akumuliatoriumi, degalų sąnaudos tokios tipo automobiliui buvo daugiau nei priimtinos ir siekė 7,6 l/100 km.

Žinoma, visos šio hibridinės technologijos kainuoja papildomai, tad bazinio iš tinklo įkraunamo „Audi A6 Avant“ kaina prasideda nuo 63 500 eurų, bandytas modelis su papildoma įranga kainavo 73 791 eurą. Renkantis veiklos nuomą, į kurią įtraukti aptarnavimai, draudimas, sezoninės padangos ir kitos paslaugos, mėnesinės įmokos kaina yra nuo 990 eurų (be PVM).

Daugiau apie naujausios kartos „Audi A6“ galite sužinoti mano ankstesniame teste, taip pat čia rasite sportiškojo „Audi RS6 Avant“ apžvalgą.

O daugiau apie patį iš tinklo įkraunamą „Audi A6 Avant“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.