Penktadienio vakarą komanda iškovojo septintąją vietą kvalifikacijoje, už nugaros palikdama savo tiesioginius konkurentus „Porsche Baltic“, važiuojančius toje pačioje GT AM klasėje. Po ilgos ir įtemptos šešių valandų kovos trasoje „Bunasta – Savesta consulting“ komandai pavyko išsaugoti tą patį rezultatą – komanda finišavo bendroje įskaitoje užėmusi septintąją vietą, o savo klasėje išsaugojo lyderių poziciją. Nors per lenktynes su BMW M4 GT4 automobiliu važiuojanti komanda turėjo nesklandumų, jie nesutrukdė pasiekti savo tikslų tiek rezultatų lentelėje, tiek kaupiant patirtį tolimesnėms lenktynėms.

Labai naudinga patirtis

Jurgis Adomavičius po lenktynių džiaugėsi, kad tai buvo ne tik puiki komandos treniruotė prieš 1006 kilometrų lenktynes Palangoje, bet dar ir pavyko pasiekti puikų rezultatą.

„Lenktynės buvo vertos viso įdėto triūso ir resursų. Tai lyg generalinė repeticija prieš lenktynes Palangoje, žiūrėjome į tai labai rimtai ir rūpinomės, kad nebūtų praleista nei viena smulkmena. Pavyko priprasti ir prie automobilio – nors pirmaisiais ratais buvo sunkumų surasti tinkamą sukibimą su keliu, po keletos ratų viskas stojo į savas vėžias“, – po lenktynių kalbėjo J. Adomavičius.

Pirmą kartą žiedinių lenktynių komandos vadovo rolėje savaitgalį praleidęs Saulius Jurgelėnas pasakojo, kad šios lenktynės buvo labai svarbios ir per jas pamatė tai, į ką labiausiai reikia atkreipti dėmesį ruošiantis kitoms.

„Per šį savaitgalį supratau labai daug įvairių subtilybių. Labai džiaugiuosi, kad šios žinios atėjo prieš lenktynių startą Palangoje. Pamačiau savo ir komandos silpnąsias ir stipriąsias vietas ir dabar žinau kur turiu pasiruošti dar stipriau. Neslepiu, kad padariau ir klaidų. Nežinau, ar jos smarkiai pakeitė rezultatą galutinėje lentelėje, bet tikrai turiu iš ko pasimokyti“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.

Didžiulę patirtį įvairiose rali-reido lenktynėse sukaupęs vyras kalbėjo, kad nors daugelis ir kalbėjo, jog čia repeticija prieš lenktynes Palangoje, visgi tai buvo ir lenktynės, kuriose komanda stengėsi pasiekti kuo aukštesnį rezultatą.

Patogi mašina ir geros lenktynės

Daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Vaidotas Žala trasoje štampavo puikius ir stabilius rato laikus, o po finišo juokavo, kad galų gale pasidarė nuobodu ir trasą jau važiavo iš atminties: „Pirmo važiavimo metu baigėsi degalai, tai galvojau, kad teks lipti trasoje iš mašinos ir eiti namo, bet buvau partemptas į pitų zoną ir komanda varžybas tęsė. Antrame važiavime jau pagavau ritmą ir labai smagiai važiavosi – netrūko lenkimų, nors kuo arčiau finišo, tuo labiau atrodė, kad trasa tuštėja. Buvo galima važiuoti pakankamai ramiu tempu, tad net leidau sau įsijungti kondicionierių“.

Paklaustas apie automobilį vyras pasakojo, kad per šį savaitgalį spėjo prie jo priprasti, o šturmano trūkumą kompensuodavo pokalbiai per raciją su Sauliumi.

Kvalifikacinį laiką užfiksavęs ir šeštadienio lenktynėse rodęs pavyzdinį tempą patyręs lenktynininkas Tomas Rimkus neslėpė apmaudo, kad pirmo važiavimo metu teko neplanuotai užsukti į pitų zoną: „vyko intensyvi kova su konkurentu, tad teko kovoti dėl pozicijos posūkyje. Vieno iš jų vidinėje pusėje per daug išvažiavau už trasos ribų ir labai skaudžiai kliudžiau trasos kraštą. Buvau beveik įsitikinęs, kad kažkas nutiko automobiliui, tad iš karto, tą patį ratą, sukau pas komandą, kad jie patikrintų. Laimei viskas buvo gerai, bet sugaišau nemažai laiko“.

Papasakojęs apie nemalonų įvykį Tomas kalbėjo ir apie tai, kad yra labai patenkintas būdamas šios komandos dalimi. Prie puikaus komandos rezultato svariai prisidėjęs vyras negailėjo gerų žodžių tiek savo komandos draugams, sėdėjusiems prie vairo, tiek mechanikams, tiek susirinkusiai palaikymo komandai.

„Atmosfera buvo ypatingai gera, todėl malonu ir važiuoti“, – interviu užbaigė T. Rimkus.

Komandos nariai nekantraudami laukia artėjančių lenktynių Palangoje. Po debiuto su naujuoju automobiliu Estijoje visi turi ko pasimokyti ir į Palangą atvykti dar labiau pasiruošę.