Svarbi kiekviena sekundė

V. Žala aiškino, kad birželio 4-5 dienomis, skirtingai nei anksčiau, ralio greičio ruožuose reikėjo kovoti dėl kiekvienos sekundės, mat nė akimirkai atsipalaiduoti neleido varžovai. Lenktynininkas neslėpė, kad jau įprato, jog paskutinių važiavimų metu jį nuo kitų dalyvių skirdavo ne sekundės, o minutės, tačiau stiprūs užsienio šalių varžovai bei konkurencingi lietuvių ekipažai greit privertė šį įprotį pamiršti.

„Per paskutiniuosius du metus būdavo taip, kad finišą pasiekdavome turėdami pusantros ar net dvi minutes rezervo, o tai reikšdavo, kad net ir suklydę turėdavome pakankamai laiko pasitaisyti. Šiais metais taip nebėra, nes net ir nedidelė klaida gali lemti pozicijos praradimą. Tai pastebėjau jau šeštadienio ryte, kai pirmojo greičio ruožo metu pabandęs važiuoti kiek ramiau pamačiau, kad kiti varžovai lengvam pasivažinėjimui nenusiteikę. Būtent dėl to visų varžybų metu stengėmės važiuoti agresyviai ir tiksliai“, – pasiekęs „Rally Žemaitija“ finišą kalbėjo V. Žala.

Konkurencija, kaip niekad

Lenktynininkas pripažino, kad diena iš tiesų buvo nelengva, tačiau nepaisant to, jis džiaugėsi, kad kartu varžėsi stiprūs ir WRC technika apsiginklavę lenktynininkai iš Ukrainos, Lenkijos ir Čekijos bei akivaizdžiai pagreitėję lietuviai.

„Visi tikrai aršiai bandė iš mūsų atimti pirmąją vieta, tiek Martynas Samsonas, tiek Vladas Jurkevičius, tiek Dominykas Butvilas, tačiau mūsų darbas buvo nepasiduoti ir spausti iki dugno, nes tikrai nebuvo jokios vietos kompromisui. Vieno greičio ruožo metu kelis posūkius įveikėme per plačiai ir tai lėmė, kad finišavome treti. Konkurencija tuo ir pasireiškia, kad varžovai naudojasi bet kokia klaida, todėl kiekviename greičio ruože reikia važiuoti net tik labai greitai, bet ir tiksliai. Manau, kad tokia konkurencija buvo ne tik šį kartą, bet bus ir kitų etapų metu“, – sakė lenktynininkas.

„Agrorodeo“ komandos pilotas teigė, kad paskutinį kartą taip kovoti reikėjo tada, kai vieno iš Lietuvos automobilių ralio čempionato etapų metu greičio ruožų žvyrą taškė rusas Nikolay Gryazin, todėl jis neslėpė, kad sugrįžti į tokias kovines varžybas išties smagu.

Rezultatui svarbus apšilimas

Nors prieš „Rally Žemaitija“ V. Žala jau išbandė „Škoda Fabia R5“ automobilį treniruočių metu, „Agrorodeo“ komandos pilotas neslėpė, kad kiekvieną kartą iš Dakarui paruošto sportinio visureigio persėdus prie klasikiniam raliui sukurto bolido vairo, prireikia šiek tiek laiko, kad apsiprastų, o tai tampa dar vienu veiksniu, dėl kurio save spausti reikia labiau.

„Kiekvieną kartą persėdimas iš vieno automobilio į kitą nėra komfortiškas. Turėjome vieną treniruočių dieną, kurių metu įveikėme apie 140 kilometrų, o iškart po to atvykome į varžybas. Vieną greičio ruožą gal truputį pamiegojome, tačiau toliau viskas vyko sklandžiai. Dabar daug kas nori aplenkti Žalą, o tai yra labai gerai, nes ir jiems yra ko siekti, ir man yra kur pasitempti“, – kalbėjo V. Žala.

Pirmojo Lietuvos automobilių ralio čempionato etapo metu antrąją vietą iškovojo Martynas Samsonas, trečiąją – Vladas Jurkevičius. Antrasis čempionato etapas vyks liepos 9–10 dienomis Mažeikių rajone.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)