Tad šeštos kartos „Outback“ pagrįstai nenuvylė salono medžiagomis ir surinkimu, taip pat buvo dar labiau pagerinta garso izoliacija, kadangi visi modeliai komplektuojami su garsą izoliuojančiais stiklais. Ir jei nei vienas ankstesnės kartos „Subaru“ nepasižymėjo ypatingai pažangia multimedijos sistema, nuo šiol nebeturiu priekaištų ir jai – centriniame net 11,6 colių įstrižainės multimedijos ekrane patogiai išdėstyta visa informacija, įskaitant ir „X-Mode“ važiavimo bekele režimų pasirinkimą, kurie visada yra matomoje vietoje ir netenka gaišti laiko, norint aktyvuoti specialią purvo ar sniego parinktį.

Iš fizinių valdiklių – tik temperatūros nustatymas (galimas ir ekrane), taip pat garso reguliavimas, kurį valdyti galima ir klavišais ant vairo arba tiesiog balsu pasakius „I‘m cold“ arba atvirkščiai.

Vairuotojo prietaisų skydelyje – spalvotas informacinis ekranas ir klasikiniai spidometro ir tachometro rodmenys. Gal jie ir neatrodo taip moderniai kaip vientisas skaitmeninis ekranas, bet tikrai neprastai, todėl to tikrai nelaikyčiau trūkumu. Tuo labiau didelis klausimas kiek tai svarbu tiems, kurie renkasi pratišką „Outback“.

Pradėkime nuo automobilio dydžio – be 13 centimetrų penkių metrų padidinto pravažumo universalas su didesne kaip 21 centimetro prošvaisa, laiko patikrinta nuolatine visų ratų pavara ir net iki 1872 litrų talpinančia bagažine – manau, kad tai yra vienas geriausių erdvaus šeimyninio automobilio pavyzdžių.

Su kruopščiai apgalvotomis salono detalėmis – susisukančiu bagažinės uždangalu, kuriam yra numatyta vieta po bagažinės dugnu, atlenkiamais kabliukais pirkiniams, papildomais tvirtinimais bagažinės pertvaroms, rankenėlėmis nulenkiamais galinių sėdynių atlošais, kurie suformuoja visiškai lygų dugną – išvykoje galima apsieiti be palapinės. Ir visa tai – standartinė įranga.

O dar bandytoje „Field“ versijoje – specialiu į odą panašiu „StarTex“ audiniu aptrauktos sėdynės, kurios nereikalauja tiek priežiūros kaip odinės „Nappa“ sėdynės „Touring“ versijoje. Be to, į jas neįsigeria drėgmė, jos yra lengvai išvalomos ir yra ne tik patogios (įvertins mėgstantys sėdėti minkščiau), bet ir leidžia kvėpuoti kūnui, kas buvo patikrinta važiuojant link pajūrio ir atgal – tikrai ne visos net ir odinės sėdynės pasižymi geru oro pralaidumu.

Naujas „Outback“ pagamintas pirmą kartą jam panaudojus modulinę ir dar didesnį standumą užtikrinančią „Subaru Global Platform“ konstrukciją. Tad kaip ir ankstesniame modelyje, jokių priekaištų vairo sistemai ir pakabai – pastaroji sureguliuota komfortiškai, o žemu svorio centru pasižymintis horizontalus keturių cilindrų „Boxer“ variklis ir gerai suderinta vairo sistema leidžia tiksliai ir smagiai brėžti posūkius. Na, arba leidžia tiek kiek 1664 kilogramų svorio automobiliui leidžia 169 AG variklis, suporuotas su kintamo perdavimo „Lineartronic“ transmisija.

Tik 252 Nm pasiekiantis 2,5 l atmosferinis motoras tikrai nėra tas, kurį būtų galima vadinti dinamišku. Tą patvirtina ir oficialūs gamintojo duomenys – iki 100 km/val. „Outback“ įsibėgėja tik per 10,2 s. Vangi dinamika atsiliepia ir degalų sąnaudoms, kurios, važinėjant mieste, svyravo apie 12-13 litrų. Ir tik po ilgesnės kelionės užmiestyje, iš kurių 300 kilometrų buvo greitkelyje, jos nusistovėjo ties 9,1 l/100 km.

Žinoma, didžiausioje „Subaru“ rinkoje JAV siūlomas ir 2,4 l turbomotoras, pasiekiantis net 260 AG, bet tokio Europoje tikėtis nerealu. Tad būtų šaunu, kad gamoje kaip „Forester“ ir „XV“ modeliuose greičiau atsirastų hibridinė „e-Boxer“ pavara su papildomu elektros varikliu, tiek mažinančiu degalų sąnaudas, tiek ir pagerinančiu dinamiką.

Nors tuo pačiu nemanau, kad dinamika yra tas kritinis dalykas, ypatingai jei pirmiausiai vertinate praktiškas automobilio savybes. Ir, reikia pasakyti, už tikrai patrauklią kainą, kadangi kainų diapazonas su visa įranga svyruoja nuo 34 990 iki 40 490 eurų – už tiek pavyks susikomplektuoti ne kiekvieną kompaktinį SUV.

Visi modeliai jau bazinėje įrangoje turi reguliuojamo šviesos pluošto „LED“ žibintus, daug „EyeSight“ saugumo įrangos, elektra reguliuojamas sėdynes, kurios (kartu su vairu) šildomos tiek priekyje, tiek ir gale, infraraudonųjų spindulių kamerą, stebinčia ar žiūrite į kelią, taip pat automatiškai atpažįstančia kelis skirtingus vairuotojus ir parenkančia jų anksčiau nustatytą temperatūrą, sėdynių ir veidrodėlių padėtį (šios dvi funkcijos – „Touring“ versijoje), elektra su atstumo jutikliu valdomas bagažinės dureles (nesiūlomos „Adventure“), stogo laikiklius – žodžiu, labai daug bazinės įrangos už šiais laikais labai adekvačią kainą.

Daugiau apie naują „Subaru Outback“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.