Po pirmosios, įžanginės ralio dienos „Viada-Multi FX“ komandos pilotas Giedrius Notkus tvirtino, kad vis dar bando pratintis prie naujojo automobilio – „Škoda Fabia R5“. Ir nors lenktynės miesto gatvėmis ant asfalto dangos jam yra puikiai pažįstamos iš slalomo sporto šakos, šįkart lenktynininkas buvo atsargus. Miesto greičio ruože laimėti galima nedaug, bet klaidos kaina būtų didelė, todėl panevėžietis čia nerizikavo.

„Slalomas slalomui, bet kai rankose – 150 tūkstančių vertės daiktas, visi kietumai baigiasi. Labai bijojau, dar dabar dreba rankos. Su Daliumi suprakaitavome, tarsi pusę ralio būtume atvarę. Toks pirmas kartas, pirmas varžybų startas su šiuo automobiliu. Net nesupratau, ar gerai pravažiavau. Bent jau neužgesome starte, neišslydome, neišdaužėme statinių ar bortų. Viskas gerai. Supratau, kad reikia dar pratintis prie to automobilio. Jaučiuosi dabar kaip jaunuolis“, - po finišo kalbėjo „Viada-Multi FX“ komandos lenktynininkas Giedrius Notkus.

Antrąją ralio dieną dalyvių jau lauks žvyriniai greičio ruožai. Jų bus vienuolika. Giedrius Notkus sako, kad ant žvyro jau bus galima bandyti varžytis su greitaisiais kaimynais lenkais, kurie ant asfalto jaučiasi žymiai geriau nei lietuviai. Tiesa, lenktynininkas kiek nerimauja dėl dulkių ir matomumo.

„Keliai tikrai labai sausi, dulka, vėjo nėra. Matomumas bus prastas. Greičio ruožai labai greiti, įdomūs. Ketvirtas greičio ypatingai įdomus. Nesame važiavę tokios konfigūracijos. Jis man net nelabai priimtinas. Pradžia siaura, minkšta. Vėliau greitų ir lėtų posūkių kombinacijos. Susirašant greičio ruožus buvo labai daug dalyvių, tai galima sakyti, kad trukdėme vieni kitiems. Taigi, diena bus nelengva, laukia dideli iššūkiai. Kviečiu visus ralio gerbėjus atvykti į Kelmę ir mus palaikyti, pasidžiaugti tokia didele švente, kuri vyksta Lietuvoje“, - kalbėjo Giedrius Notkus.

Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu miesto greičio ruože parodė 14-ą laiką. 31-oje vietoje finišavo kitas „Viada-Multi FX“ ekipos duetas – Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu. Trečiasis komandos ekipažas – Saulius Trapuila ir Mindaugas Meilūnas nusirito į lentelės pabaigą, mat dvi minutes pavėlavo į laiko kontrolės postą ir gavo 20 sek. baudos.