Keletą sezonų Lenkijos ralio profesionalų komandoje „Subaru Poland“ legionieriaus duoną krimtęs Dominykas Butvilas lig šiol palaiko bičiuliškus ryšius su buvusiais kolegomis ir domisi kaip kas sekasi.

„Vienareikšmiškai – Lenkijos ralio evoliuciją atspindinti kreivė pastaraisiais metais stiebiasi aukštyn ir, mano akimis, tai daro labai sparčiai. Tiek pagal dalyvių skaičių, tiek pagal technikos parko struktūrą, Lenkijoje akivaizdus pakilimas“, – teigia Dominykas.

Kaip žinia Lenkijoje veikia „Ford“ kompanijos „M Sport“ padalinys (, todėl nemažai vietinių sportininkų būtent tokia technika kaunasi WRC bei Europos čempionate ir daro tikrai neprastai. D. Butvilo teigimu, pietvakarių kaimynų ralio mokykloje sklandžiai vyksta kartų kaita.

Geriausias to pavyzdys – Mikołaj „Miko“ Marczyk startai. 1995-aisiais gimęs Lenkijos ralio vunderkindas, atstovaujantis „ŠKODA Polska Motorsport“ komandai, jau prieš dvejus metus sugebėjo tapti visų laikų jauniausiu Lenkijos ralio čempionu bendroje įskaitoje.

Prieš porą savaičių surengtose „Ignalina Rally Cup“ varžybose Miko su šturmanu Simon Gospodarczyk, į priekį praleido tik nutrūktgalvišku vairavimo stiliumi visus varžovus tradiciškai nokautuojantį Martyną Samsoną.

„Jaunų lenktynininkų į Lenkijos ralio čempionatą įsilieja daugiau nei pas mus. R5 klasės technikos turbūt bent dvigubai daugiau nei Lietuvoje. Taip pat žinau, kad nors Lenkijoje didžioji dalis varžybų vyksta ant asfalto dangos, kiekvienam etapui komandos labai atsakingai ruošiasi, todėl ir į „Rally Žemaitija“ jie atvyks gerai „apšilę“ ir prisipratinę savo vestibiuliarinius aparatus prie minkšto grunto ypatumų. Net neabejoju, kad mūsiškiams apginti pozicijas nebus paprasta – konkurencija bus bent dvigubai aštresnė“, – prognozuoja D. Butvilas.

Preliminariais duomenimis iš viso į „Rally Žemaitija 2021“ turėtų atvykti 39 Lenkijos ralio čempionate besivaržantys ekipažai.