Tad jei domitės šio segmento automobiliais, pats laikas jį užsisakyti – ką gali žinot kada „Bentley“ nuspręs pristatyti naują, galbūt net prailgintą sedano versiją, ir „Flying Spur“ vėl nebus „pats pačiausias“.

Tiesa, hierarchijos viršūnėje už jį laipteliu aukščiau yra modelis su W12 motoru, bet bandyta V8 versija tikrai negali skųstis nei 550 AG galios, nei 770 Nm sukimo momento stoka. O kur dar maždaug 100 kilogramų mažesnė automobilio masė, mažiau apkrauta priekinė ašis ir, atitinkamai, smagesnis valdymas, prie kurio prisideda ir nuo šių metų siūloma visų vairuojamųjų ratų sistema.

Žinoma, dinamiškas valdymas kai vertinamas reprezentacinis 5,3 metrų ilgio su daugiau kaip 3 metrų atstumu tarp ašių ir 2330 kilogramų sveriantis sedanas gal ir nėra svarbiausias kriterijus, bet patikėkite – „Bentley Flying Spur V8“ yra tikras automobilis vairuotojui! Ką, beje, liudija ir įspūdingi dinamikos duomenys (ypatingai įvertinant automobilio gabaritus ir masę) – 4,1 sekundės iki 100 km/val. ir net 318 km/val. maksimalus greitis.

Ir su juo, jei tenka važiuosite su keleiviais (o gamintojo apklausos rodo, kad net 40 proc. „Flying Spur“ pirkėjų taip nutinka bent kartą savaitėje), pelnysite savo bendrakeleivių palankumą, jei nebandysite jų sukišti į, tarkim, „Continental GT“ kupė galą, o leisite mėgautis prabanga ir erdve ant galinių sedano sėdynių. Abejoti aukščiausia klase jiems neteks – beveik prie visko ko lietiesi ar matai yra medis, oda, stiklas arba metalas.

O dar vienas patvirtinimas, kad tai yra automobilis tiems, kurie mėgsta vairuoti patys – net ir pneumatinė pakaba, ir net pasirinkus komfortišką režimą, niekada neatriboja vairuotojo nuo to kas vyksta po automobilio ratais (skirtingai nuo „Rolls-Royce“ pneumatinės „Magic Carpet Ride“ pakabos ir tai, manau, yra vienas didžiausių skirtumų tarp šių markių automobilių) – pasirinkus firminį „Bentley“ ar sportišką važiavimo režimą, automobilis ima mažiau siūbuoti, bet važiuojant per didesnius nelygumus tikrai nepamirši, kad esi prie sportiško sedano vairo.

O dar tą primins ir aerodinaminis akompanimentas (sakyti „triukšmas“ neapsiverčia liežuvis) – nors „Flying Spur“ šoniniai stiklai yra dvigubi, norėdami maksimalios tylos salone nepamirškite tarp gausybės papildomos įrangos pasirinkti ir papildomai izoliuotą priekinį stiklą.

Ir, apskritai, prie komplektacijos teks gerokai ilgai, bet maloniai „pavargti“ – nors bandytas modelis kainavo nuo 162 300 eurų, jo papildoma įranga sudarė nei daug nei mažai, bet 75 305 eurus. Ir prie viso to dar nepamirškite pridėti PVM, tad taip sukomplektuoto automobilio kaina siekė įspūdingus 287 502 eurus.

Bet šiame segmente didelė kaina nėra trūkumas. Ir, bet kokiu atveju, bus vis tiek pigiau nei jei lyginti su „Rolls-Royce Ghost“ ar tuo labiau „Phantom“. O daugiau konkurentų šiame segmente tiesiog nėra. Tad bus malonu save palepinti tokiais išskirtinumais kaip (kainos nurodytos be PVM) specialia „Mulliner“ padalinio „Silver Frost“ spalva (10 220 eurų), virš variklio gaubto iškylančia ir apšviesta „Flying B“ statulėle (deja, bandymo metu užsiožiavusia ir nenorėjusia pasirodyti, 3685 eurai), besisukančiu trijų pusių multimedijos ekranu (4820 eurų) arba 6660 eurų kainuojančia 2200 vatų galios britų garso specialistų „Naim“ sistema.

Štai taip ir susidaro apvali sumelė, bet, kaip jau minėjau, šiame segmente ne kaina yra svarbiausia, o ką gali pasirinkti už savo pinigus – sveiki atvykę į kilmingų automobilių pasaulį! Ir „Bentley“ siūlo tikrai itin daug papildomos įrangos patenkinti visus įgeidžius – daugiau apie naują „Bentley Flying Spur V8“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.