Savo Dakaro ralio „namą“ komanda pristatė prieš pat išsiųsdama techniką į Prancūziją, iš kur ši bus gabenama į Saudo Arabiją, kur sausio 3 d. startuoja Dakaro ralis. A. Juknevičius prisipažino, kad į Rytus traukia ne tik technika – ten skristi rengiasi ir pats pilotas bei jo šturmanas Darius Vaičiulis – ten norima bent 10 dienų pasitreniruoti prieš artėjančias sunkiausias pasaulio varžybas.

A. Juknevičius neslėpė, kad dar metų pradžioje buvo aišku, kad yra daug abejonių dėl to, ar Dakaro ralio įvyks, o jei vyks – koks jis bus.

„Dar vasaros pradžioje buvo aišku, kad Dakaro ralyje turės būti sukurtas saugus „burbulas“, o mums visą laiką reikėdavo vietos, kur galėtume išsimiegoti, pasiruošti kitai dienai. Tai nutarėme pagaminti Dakaro ralio namą ant ratų“, – pasakojo A. Juknevičius apie penkis mėnesius gamintą kemperį.

Visas „Kreda“ komandos namas ant ratų sukurtas Lietuvoje, juo rūpinosi skirtingos Lietuvos bendrovės. Į priekį automobilį trauks 6,6 l darbinio tūrio „Duramax V8“ turbininis dyzelis, turintis 330 AG ir 820 Nm sukimo momentą.

Kemperio kėbulas pagamintas iš 45 mm storio aliuminio plokščių, yra itin tvirtas, lengvas, garantuoja geras izoliacines savybes. Papildomai čia sumontuotas 200 l degalų bakas, tad bendrai į kemperį galima užpilti 400 l degalų.

Pagrindinis energijos šaltinis kemperyje – elektros sistema. Čia sumontuotos 10 kWh talpos ličio jonų baterijos, kurių, gyvenant konservatyviu režimu, kalbėjo komanda, užtektų 2-3 paroms. Be to, kemperiui sumontuoti „SoliTek“ saulės moduliai, kurie važiuojant gali visą sistemą įkrauti per 7-8 valandas.

Kaip atskleidė komanda, prie kemperio gamybos dirbo apie 50 žmonių būrys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)