Pasirinkimą lėmė profesionalumas, patirtis ir geras rezultatas

Renkantis šturmaną 2021-ųjų metų Dakarui, derėtasi su profesionalais iš Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Prancūzijos, Pietų Afrikos, Olandijos ir Portugalijos. B. Vanago teigimu, galutinį sprendimą dėl F. Palmeiro lėmė jo profesionalumas, gamyklinės komandos patirtis ir gera Dakaro ralio patirtis šiemet.

„Po šių metų patirties su Filipe nebuvo lengva ieškoti naujo šturmano. Natūralu, jog lygini naujus kandidatus su esama patirtimi. Filipe visos paieškos metu išliko prioritetiniu tikslu. Džiaugiuosi, kad jis ir pats norėjo tęsti bendradarbiavimą“, - sakė geriausio Baltijos šalių rezultato Dakare rekordininkas B. Vanagas.



Pirmą kartą F. Palmeiro prie B. Vanago komandos prisijungė likus keletui dienų iki kelionės į Saudo Arabiją, kur vyko 2020-ųjų metų Dakaras. Paaiškėjus, jog tuometinis komandos šturmanas Sebastian Rozwadowski dėl sveikatos problemų negalės dalyvauti sunkiausiose planetos lenktynėse, F. Palmeiro sutiko jį pavaduoti.

Bendri planai visam 2021-ųjų metų sezonui

Iki šiol vienuolika metų gamyklinei „Mini X-raid“ komandai atstovavęs 43-jų metų šturmanas F. Palmeiro nusprendė nepratęsti sutarties su šia komanda. Ateinančius metus sportininkas sieja su „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“.

„Su Benediktu ir jo komanda turėjome puikią patirtį, todėl priėmiau sprendimą vieneriems metams pratęsti bendradarbiavimą. Tai ypatingai profesionali ir į rezultatą sutelkta komanda. Tikiuosi, kad drauge Dakaro ralyje pasieksime TOP 10. Mūsų su Benediktu planuose – ir startas Pasaulio bajų taurėje“, - sako F. Palmeiro.

F. Palmeiro „cross-coutry“ lenktynių šturmano karjerą pradėjo 2005 metais ir tai bus 15-tasis jo Dakaras. Aukščiausias pasiekimas sunkiausiose planetos lenktynėse – aštunta vieta 2019 metais. Portugalas taip pat yra daugkartinis „FIA World Cup for Cross Country Rallies“ dalyvis, 2009-aisiais čempionate užėmęs antrą vietą.

Ieškoma finansinio sprendimo

B. Vanago teigimu, naujasis šturmanas – didelė papildoma finansinė eilutė komandos biudžete, kuriai sprendimai dar ieškomi. „Siekiant rezultato, neužtenka tik viltis, kad jis bus geresnis nei praėjusį kartą. Privalai priimti sprendimus, leidžiančius tobulėti. Mano, 25 metus trunkančioje karjeroje, tai brangiausia investicija, tačiau norėdami eiti į priekį, turėsime rasti papildomų finansavimo šaltinių šiam svarbiam komandos žingsniui“, - finalizavo „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos strategas B. Vanagas.