Būtent dėl šios priežasties ir atsirado šio modelio apžvalga. Nes, sulaukęs pasiūlymo išbandyti 300 AG pasiekiančio „T-Roc R“, neslėpiau skepsio – nors pačiam buvo labai įdomu juo pasivažinėti, bet ką gi aš būčiau papasakojęs vaizdo apžvalgos žiūrovams, žinodamas, kad ši „bomba“ bandomojoje versijoje kainuoja beveik 50 000 eurų.

Bet po savaitgalio, praleisto prie „T-Roc R“ vairo, minčių atsirado daugiau nei pakankamai. O pagrindinė – velniai griebtų, šis miesto SUV yra unikalus savo klasėje. Nes, net ir ilgai galvodamas, taip ir nesumąsčiau kas gi daugiau šioje klasėje siūlo tokios galios automobilį (bendraplatformis „Audi SQ2“ yra dar brangesnis). O jei automobilis savo savybėmis yra išskirtinis, jis tikrai vertas dėmesio.

Vienintelis į galvą šovęs palyginimas – hibridiniai „Volvo XC40 Recharge“ (262 AG, nuo 49 600 eurų) arba „Peugeot 3008 Hybrid“ (300 AG, nuo 46 400 eurų), bet visgi jie kitokie – iš tinklo įkraunami hibridiniai SUV, galintys važiuoti vien tik elektra, labiau orientuoti į komfortišką tolimų atstumų įveikimą arba važinėjimą mieste, nenaudojant degalų.

O štai „T-Roc R“ esmė visai kita – važiuoti greitai ir džiuginti savininką ne tik kasdienio automobilio praktiškumu, bet ir „karščiausiems“ hečbekams prilygstančiu potencialu. Tad jau bazinėje komplektacijoje jis turi „4Motion“ visų ratų pavarą, sportinę važiuoklę su režimų pasirinkimu ir atjungiama stabilumo kontrole su „Launch control“ – startavimu laikant nuspaudus stabdžio ir akceleratoriaus pedalus.

O akustiniam akompanimentui – ir pasirenkama titano „Akrapovič“ išmetimo sistema (3618 eurų), pasižyminti ne tik mažesniu svoriu, bet ir įspūdingu garsu – koks gi sportiškas automobilis be deramo skambesio? 2.0 TSI 300 AG ir 400 Nm variklis, su kuriuo komplektuojama dviejų sankabų DSG transmisija, iki 100 km/val. 1575 kilogramus sveriančiam SUV leidžia įsibėgėti vos per 4,8 s – tikrai nekasdienio automobilio parametrai.

Dar čia buvo papildomai sumontuota reguliuojama pakaba su nustatomo standumo amortizatoriais (803 eurai) – manau, ji tiesiog būtina, jei norisi važinėti ir sportiškai, ir komfortiškai. Tiesa, komfortas turi savo ribas – nors tokia pakaba net ir su 19 colių ratlankiais leidžia patogiai važinėti kasdien, duobėtų žvyrkelių ji nemėgsta – jau pirmi nuo Labanoro link Joniškio vedančios „tarkos“ kilometrai privertė apsigalvoti ir grįžti į asfaltuotą kelią.

Bet jei nelįsti į visiškai blogus kelius, „T-Roc R“ yra išties universalus automobilis. O sportiškas jo charakteris netgi dera prie kieto plastiko prietaisų skydelio apdailos – jei standartinėje šio modelio versijoje man tai buvo vienas didžiausių šiaip jau šaunaus ir patogaus automobilio trūkumų, tai „piktoje“ 300 AG modifikacijoje toks spartietiško plastiko interjeras tikrai tinka. Tuo labiau, kad čia yra skaitmeninis 10,25 colių prietaisų skydelis ir 8 colių multimedijos ekranas, kurie neleidžia abejoti šiuolaikinių technologijų potencialu.

Daugiau apie „T-Roc R“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.