Pandemija pakoregavo bene visų sporto šakų čempionatus ir varžybas. Ne išimtis ir automobilių sportas.

„Dėl suprantamų priežasčių procesai pas mus, kaip ir kitose sporto šakose, prasidėjo gana vėlai. Birželį buvo paskelbta ir Dakaro ralio dalyvių registracija, o trasų surašymas planuojamas tik rugsėjo mėnesį, nes šiuo metu vis dar problemiška organizuoti personalo keliones. Pasaulio taurės varžybos buvo perkeltos į rudenį. Šie metai kitokie, bet pasiruošimas vyksta. Planas dalyvavimui Dakare yra ir darome viską, kad mes ten būtume“, – sako V. Žala.

„Agrorodeo“ komanda pasinaudojo susidariusia pauze ir Dakaro bolidą išsiuntė į Vokietijos specialistų rankas.

„Kol kas vasara buvo neįprastai rami didelėms Dakaro komandoms. Mes pasinaudojome šia stiuacija ir jau liepos mėnesį išsiuntėme savo „Mini“ į „X-Raid“ komandos bazę Frankfurte. Ten jau atliekami automobilio paruošimo darbai. Tikimės, kad automobilis bus paruoštas ir į Lietuvą grįš rugsėjo mėnesį“, – pasakoja lenktynininkas.

Pamatas – biudžetas

Komandos biudžetas šiemet taip pat formuojamas neįprastai vėlai.

„Biudžeto formavimas yra pagrindinis pasiruošimo Dakarui elementas, todėl mūsų sutartis su „Agrorodeo“ yra bazinis pamatas mūsų startui Saudo Arabijoje kitų metų metų pradžioje. Faktas, kad dar liko neišspręstų klausimų, prie kurių aktyviai dirbame, bet judame į priekį“, – pasakoja V. Žala.

Iki kitų metų Dakaro lieka kiek daugiau nei 4 mėnesiai.

„Šiek tiek stabilumo ir užtikrintumo suteikia organizatorių patikinimas, kad jei ralis neįvyktų, starto mokesčiai būtų grąžinti. Kol kas vis dar turime šiokią tokią nežinomybę. Tačiau gyvenimas nestoja ir mes judame į priekį. Reaguojant į situaciją greičiausiai teks koreguoti logistikos planą, pavyzdžiui lėktuvų bilietus įsigysime neįprastai vėlai“, – teigia V. Žala.

Dakaro ralis Saudo Arabijoje vyks sausio 3-15 dienomis.

Lenktynių startas ir finišas numatytas Džedos mieste. Dalyvių laukia 12 greičio ruožų. Planuojama, kad tikslesnis maršrutas bei kilometražas bus paskelbti tik lapkričio mėnesį.