Kaip ir kvalifikacijos metu, taip ir lenktynėse greičiausias buvo „Flash Racing Latvia“ komandos „Lamborghini“. Antrąją vietą iškovojo „Circle K MilesPLUS“ komandos „Porsche GT3 CUP“, o trečioje – „Porsche Club by LG OLED“ komanda.

Lygiai taip pat greičiausiųjų trejetas atrodo ir GT PRO įskaitoje. Puikų tempą demonstravęs „Lamborghini“ buvo nepavejamas. Nors antroje vietoje likusi Palangos lenktynių nugalėtojų komanda sklandžiai važiavo ir kovojo iki pat galo, pirmosios vietos pasiekti nepavyko: kertant finišo liniją, „Flash Racing Latvia“ komanda buvo atsiplėšusi trimis ratais.

Intensyviausios kovos virė TCR įskaitoje: čia pirmosios vietos siekė net septyni automobiliai. Pirmoji iš lenktynių pasitraukė „DHL Racing Team“ komanda su „Cupra TCR“: subyrėjo pavarų dėžė.

Kiek vėliau, jau gerokai įpusėjus lenktynėms, iš varžybų pasitraukė ir „Noker Racing Team“ su „Volkswagen Golf GTI TCR“: pastarajam perkaito variklis.

Galiausiai, saugiai ir užtikrintai važiavusi iki pabaigos, pirmąją vietą iškovojo varžybų naujokų komanda – „LV Racing“ su „Audi RS3 LMS TCR“ automobiliu. Projektas šviežias, bet vairuotojai tikrai patyrę: komandą atstovavo Antti Rantala, Konstantins Calko ir Martin Rump.

„LV Racing“ užėmė ketvirtąją vietą absoliučioje įskaitoje. Antrąją vietą tarp „TCR“ automobilių laimėjo „Igorio lankai“ komanda su „Cupra TCR“, o trečiąją – „Energizer Racing“ su „Volkswagen Golf GTI TCR“.

„GT AM“ įskaitoje, trečiąją vietą iškovojo RSVMOTORS.DE-ANALITIKA360.LT komanda su BMW M3. Šis automobilis per lenktynes spėjo pabuvoti ir šalia trasos esančiame vandens telkinyje. Iki išslydimo, komandai pavyko nuvažiuoti reikiamą ratų skaičių būtinai kvalifikacijai (75 proc. distancijos) ir finišo tiesę kirto būdami trečioje vietoje savo klasėje.

Antrąją vietą iškovojo „Proflame by IPR“ komanda su BMW M2, o pirmąją – „Porsche Baltic“ komanda. Šioje įskaitoje varžėsi ir „Dream 2 Drive“ komandos „Volkswagen Scirocco“: pastaroji komanda turėjo važiuoti „A3000+“ įskaitoje: kadangi be jų šioje klasėje daugiau dalyvių nebuvo, jie papildė galingesnių gretas.

Deja, automobilio elektroniniai gedimai nedavė ramybės ir komanda daug laiko praleido stovėdami remonto zonoje. Šioje klasėje varžėsi ir Jungtinės Karalystės komandą „DHR-AUTOVESTA“ atstovaujanti „Ginetta G55 GT4“. Tiesa, po lenktynių finišo pasvėrus automobilį, paaiškėjo, kad jai trūksta svorio, tad komandos rezultatas buvo anuliuotas.

„A3000“ įskaitoje, trečiąją vietą iškovojo estų komanda „Joujaam“ su BMW 325. Jie nuolat vargo su degalų baku, praktiškai kiekviename posūkyje paliedami benzino.

Antrąją vietą laimėjo „Intrans Racing by Meatbusters“ komanda, o daugiausiai taškų už aukščiausią poziciją iškovojo „Mažeikių ASK“ komanda su „Peugeot 308GTI“ automobiliu.

„A2000“ įskaitoje, pergalę šventė „GAGA Studio Racing Team“ komanda su „Honda Civic“. Antroje vietoje liko techninių nesklandumų išvarginta „RM klubas“ komanda.

Antrosios šios serijos lenktynės planuojamos spalio pradžioje, 11-12 dienomis.