Ketvirtadienį Tauragėje startavęs rekordinis, beveik 70-ies dalyvių „Autoaibė Lithuanian Baja – Perimetro“ konvojus per 60 valandų apvažiavęs Lietuvą grįžo atgal į starto vietą. „Adventure“ klasės dalyviai kovojo važiuodami beveik 2 000 km bekele pasienio ruožu, o sportininkai – Dzūkijoje prie Kapčiamiesčio ir Druskininkų bei Žemaitijoje greičio ruožuose, kurių šiemet organizatorius išraizgė beveik 400 km.

Motociklininkų įskaitoje virė intensyvi kova tarp dviejų Dakaro lenktynininkų lietuvio Arūno Gelažninko ir lenko Maciek Giemza, kuris šių metų Dakaro ralyje užėmė 17-tą vietą. Maciekas pralenkė Arūną ir greitose Lietuvos miškų trasose. Greičio ruožuose užtrukęs 3 val. 46:31 min. sportininkas iš Lenkijos Arūną aplenkė trimis minutėmis. Tačiau sunkesniu Dakaro motociklu važiavęs Arūnas nei kiek nenusimena: jam tai buvo pirmasis prasimankštinimas šiuo „KTM Rally Replica“ žirgu po Dakaro.

„Aš patenkintas varžybomis ir savo rezultatu. Važiavau didesniu motociklu, tad prieš Macieką buvo sunku konkuruoti, o trasos buvo skirtos lengvesniam motociklui“, – sakė A. Gelažninkas.

Trečias „Enduro“ klasėje liko Andrius Liškus, nuo Arūno atsilikęs kiek daugiau nei 10 min. Varžybas gyrė ir suomis Reijo Karppinen. Jis vienas KTM motociklu be jokio techninio palaikymo atvažiavo iš pat Suomijos, Tamperės miesto. Pasimėgavo lietuviška gamta, pagyrė įdomius greičio ruožus ir parodęs 15-tą rezultatą tuo pačiu motociklu išvažiavo namo.

Automobilių įskaitoje nepavejamas buvo Vaidoto Paškevičiaus ir Gyčio Gaspariūno ekipažas, važiavęs Lietuvoje sukurtu „Seat Leon“ prototipu Dakarui, buvusia Vaidoto Žalos „Bitute“. Jis visą varžybų distanciją įveikė per 3 val. 51:38 min ir nuo antrosios vietos atsiplėšė 8-iomis minutėmis.

„Technika atlaikė, nepavedė. Mechanikai puikiai padirbėjo, smagu“, – nedaugžodžiavo lietuviškose bekelės varžybose dažniausiai laimintis arba sulūžtantis Vaidotas Paškevičius.

Antroje vietoje – Justinas Putys ir Valdemaras Milaševskis, vairavę „Mitsubishi Pajero Evolution“, treti – Vaidotas ir Edmundas Mockai su „Toyota Mebar“. Jie nuo antrosios vietos atsiliko mažiau nei 1 min. Gerų žodžių organizatoriams nestokojo specialiai Dakaro varžyboms „OScar“ automobiliu važiavęs latvis Toms Brants. Jis liko 5-as, tačiau užsidegė „Perimetru“ ir žadėjo atvykti čia lenktyniauti ir kitais metais.

Šiemet itin išpopuliarėjusioje „SxS“ bagių įskaitoje be konkurencijos pirmavo Dalius Olechnavičius su Aidu Bubinu. „Can Am Maverick XRS“ lėkę vyrai trasą įveikė per 3:55:27 val. ir antrajai vietai „užkrovė“ beveik 25 min. Už jų – Edgaras Bira ir Jonas Leščiauskas, taip pat su „Can Am“, trečioje vietoje – „CFMOTO Factory Racing Team“ atstovas Antanas Kanopkinas.

Keturračių įskaitoje laimėjo Romualdas Karužis su „Can Am Outlander“. Jis trasą įveikė per 4 val. 12 min. Antras – Laisvydas Kančius, trečias – Adomas Gančierius.

Ne ką mažiau už sportininkus kankinosi ir „Adventure“ įskaitos dalyviai. Jie lėkė orientacinius greičio ruožus aplink visą Lietuvą. Nuo Tauragės iki Tauragės pagal laikrodžio rodyklę pasienio ruožu.

Greičiausias „Adventure“ įskaitos dalyvių ekipažas trasoje užtruko net 25:18:46 val. Tiek laiko be klaidų apvažiuoti Lietuvą bekele prireikė Egidijui ir Andriui Puidokams su „Isuzu Trooper“. 15 min. nuo jų atsiliko Nerijus Liutkauskas ir Erik Vilkanec, važiavę „Mitsubishi Pajero“, dar dviem minutėmis nuo jų atsiliko trečios vietos prizininkai Raminta Grigaitytė ir Mindaugas Aškelėnas su „Toyota Land Cruiser“.