Vos pasirodžius pirmiesiems atnaujinto dizaino „Peugeot“ modeliams neabejojau, kad kėbulo formos, liūto iltis primenantys žibintai priekyje bei su nagų įbrėžimais asocijuojami žibintai gale neliks nepastebėti, o ne vienam taps ir viena pagrindinių priežasčių, kodėl vieną ar kitą modelį reikėtų išbandyti.

Kitoks, bet atpažįstamas

Pamačius naująjį „e-208“ nekyla abejonių, kad tai – naujasis „Peugeot“ šeimos pagrandukas turintis aiškiai atpažįstamas prancūzų gamintojo modeliams būdingas linijas bei interjero detales. Tiesa, vos įsėdus į automobilio vidų didelių skirtumų pastebėti gal ir nepavyks, tačiau naujovėmis šis mažylis tikrai gali pasigirti.

Pirmiausia, vos įjungus automobilio variklį galima pastebėti naują 3D prietaisų skydelį, su plačiomis individualizavimo galimybėmis. Kiekvienas vairuotojas, atsižvelgdamas į savo poreikius, keisdamas nustatymus gali pasirinkti, kiek informacijos nori matyti skydelyje, o taip ją maksimizuoti arba visai minimizuoti ir matyti tik važiavimo greitį.

Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Lyginant su kitais „Peugeot“ modeliais, „e-208“ išsiskiria ir lietimui jautriais valdikliais multimedijos ekrano apačioje, kur galima rasti ir įprastus mygtukus, kuriais galima greitai ir patogiai pasiekti pagrindinius nustatymus.

Galima atsipalaiduoti

Žinoma, vos įsėdus į elektromobilį dažniausiai kyla pagrindinis klausimas: kaip toli su juos galima nuvažiuoti viena įkrova? Prisipažinsiu, nors ir gamintojo atstovai patikino, kad šis hečbekas važiuojant vidutiniu tempu be vargo gali įveikti iki 300 kilometrų, patikėti iš karto buvo sunku. Neilgai trukus po to, kai išsukau iš „Auto vici“ kiemo, supratau, jog kiekvieno sustojimo prie šviesoforo metu stebiu, kaip pasikeitė nuvažiuojamą atstumą žymintys skaičiai.

Vis tik neilgai trukus supratau, kad toks dėmesys šiems skaičiams buvo perdėtas, mat tiek važiuojant Vilniaus gatvėmis, tiek įsukus į greitkelį ir patraukus Elektrėnų link tapo aišku, kad drastiški pokyčiai nevyksta net ir važiuojant greičiau, todėl rūpintis suvartojamos elektros sąnaudomis tikrai nereikia.

Peugeot e-208 / Eglės Girdenytės nuotr.

Gamintojas deklaruoja, kad „e-208“ suvartoja 13,3 kWh/100 km, tačiau įjungus oro kondicionierių, klausantis muzikos ir važiuojant mišriomis sąlygomis – tiek mieste, tiek greitkelyje, šis mažylis elektros „suvalgo“ kiek daugiau. Tiesa, prireikus sustoti, bateriją galima įkrauti tiek 100 kW, tiek 11kW galios įkrovikliais. Pirmuoju atveju bateriją pakrauti iki 80 proc. užtruks vos 30 min., o kraunant namuose „e-208“ baterijos įkrovimas iki 100 proc. truks 5 valandas.

Smagus ir patogus

„Peugeot“ inžinieriai šį „e-208“ aprūpino 50 kW talpos baterija ir elektriniu varikliu, kuris išvysto 100 kW (136 AG) galią bei 260 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis B segmento hečbekas įsibėgėja per 8,1 sek.

Inžinieriai taip pat pasistengė, kad vairuotojas ir jo keleiviai jaustųsi pakankamai komfortiškai ir patogiai, mat net ir su sumontuotais 17 colių ratlankiais automobilis riedėjo maloniai ir „minkštai“. Negana to, vos įsėdusi į automobilį atkreipiau dėmesį į tai, kaip sėdynė tiek vairuotoją, tiek keleivį priekyje prilaiko iš šonų, o tai įveikiant staigesnius posūkius iš tiesų suteikia daugiau komforto.

Tiesa, važiuodama greitkelyje atkreipiau dėmesį, kad pasiekus didesnį greitį norisi labiau pasigarsinti muziką, tačiau keliaujant mieste garso izoliacija visiškai pateisino lūkesčius. Garso įranga šiame automobilyje taip pat nenuvylė, mat net ir klausantis garsiau, per kolonėles sklindantys garsai išlieka kokybiški.

Nuvažiavusi iki Elektrėnų, pasidairiusi po miesto apylinkes ir grįžusi į Vilnių supratau, kad „e-208“ tikriausiai yra būtent toks automobilis, į kokius daugelis persės jau visai netolimoje ateityje. Kompaktiškas, judrus, netaršus, ekonomiškas ir komfortiškas – idealus kasdienėms kelionėms mieste.

Naujojo „Peugeot e-208“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 29800 eurų.