Lyderių komanda į priekį išsiveržė dar varžybų išvakarėse, kai iškovojo vadinamąją „pole“ poziciją. Greičiausias buvo Ralfas Aronas, sugebėjęs ratą įveikti užtrukdamas kiek ilgiau nei 1 min. 8 sek.

Pagrindinė lenktynių dieną, šeštadienį, komanda susikaupė ir stengėsi nedaryti absoliučiai nė vienos klaidos. Ir, panašu, tai sekėsi – net jeigu buvo kažkokių nesklandumų, jie buvo kone nepastebimi. Jie šaltais veidais įveikė ir greičiausią dienos trasos ratą – per 1 min. 9,553 sek.

Komanda su „Porsche GT3 Cup Gen2“ ne tik nukalę įspūdingą absoliučią pergalę, bet ir šventę pergalę GT Open klasėje. O. Brazaičiui komanda patikėjo finišuoti, o finišo liniją, įveikęs visus 373 ratus arba 1006 km distanciją, jis kirto nuo starto prabėgus 8 val. 43min. 17 sek.

Kur kas įdomiau atrodė kova dėl antros ir trečios greičiausiųjų pozicijos. Lenktynėms įpusėjus antroje vietoje, atsilikdamas nuo lyderių komandos, buvo Ramūno Čapkausko, Arūno Strumskio, Mindaugo Platūkio ir Lino Skardžiuko komanda „Vytautas Gazuotas“.

Kalbinamas R. Čapkauskas džiaugėsi, kad važiuoti sekasi išties gerai, tačiau susidėvėjo automobilio stabdžių trinkelės. Šias pakeitus, jis žadėjo sėsti prie „Porsche“ vairo ir pamėginti sumažinti atstumą iki pirmaujančios komandos.

"Aurum 1006 km lenktynių" finišas ir apdovanojimai. Vytauto Pilkausko ir Arno Strumilos nuotr.

Visgi toks planas neišdegė. Pakeitus automobilio stabdžių trinkeles ir vos išvažiavus iš techninės zonos, netikėtai užsiblokavo „Porsche“ stabdžiai. Automobilis bloškėsi į atitvarus, vėliau apsisuko aplink savo ašį, užblokavo kelią kitiems sportininkams. Buvo pažeista automobilio aušinimo sistema, tačiau, laimei, be rimtesnių incidentų apsieita.

Visgi sportininkui teko grįžti į techninę zoną remontui, o tai lėmė, kad iškovotą poziciją atėmė „Noker Racing Team“ su Kęstučiu Stasioniu, Sten Piirimagi, Egidijumi Valeiša ir Justu Jonušiu. Ši komanda lenktyniavo su gamykliniu sportiniu TCR automobiliu, turinčiu dviejų litrų darbinio tūrio variklį.

"Aurum 1006 km lenktynių" finišas ir apdovanojimai. Vytauto Pilkausko ir Arno Strumilos nuotr.

Į trečiąją vietą po to, kai R. Čapkausko komandą ištiko nesėkmė, išsiveržė „Porsche Club by LG OLED“ komanda su Mantu Janavičium, Mariumi Bartkumi, Arūnu Tuma ir Aurelijumi Rusteika. Tačiau trečiąją vieta ši komanda nenorėjo pasitenkinti ir stengėsi visais įmanomais būdais sumažinti atotrūkį nuo priekyje esančios komandos su TCR automobiliu.

Galiausiai, likus mažiau nei 50 ratų iki lenktynių pabaigos, „Porsche“ pavyko išsiveržti į priekį ir aplenkti TCR važiuojančią komandą.

Ketvirtoji bendrosios įskaitos ir trečioji GT Open klasėje vietos atiteko „Vytautas Gazuotas“ komandai.

Penkti buvo „Gera dovana-RD Sings“ sportininkai Egidijus Gutaravičius, Paulius Paškevičius, Audrius Butkevičius ir Žilvaras Aleksas, vairavę įspūdingąjį „Lamborghini Huracan“.

Bendrosios įskaitos prizininkų šešetuką užbaigė „Sauda by GSR“ ir jos „Volkswagen Golf GTI TCR“ į finišą atvairavusi pirmoji ant nugalėtojų pakylos dailiosios lyties atstovė Ernesta Globytė, kuri kartu su Mindaugu Liatuku ir Mariumi Miškūnu džiaugėsi antrąja pozicija TCR klasėje.

"Aurum 1006 km lenktynių" finišas ir apdovanojimai. Vytauto Pilkausko ir Arno Strumilos nuotr.

Atkakli kova klasėse

Ne visi lenktynėse vairuoja tokius galingus ir greitus automobilius, leidžiančius komandai austi viltis apie aukščiausias pozicijas.

Todėl pergalė savo klasėje, kur varžovai lygiaverčiai su lygiaverte technika, ne mažiau garbinga.

Likę pirmieji už prizininkų šešetuko pergalę GT4 klasėje šventė „Porsche Baltic“ komanda Ieva Šlimas, Anton Hegelman, Edgaras Zujus ir Robertas Kupčikas, vairavę „Porsche CaymanGT4 ClubSport“.

Jie pranoko antruosius GT4 prizininkus, svečius iš Didžiosios Britanijos, „DHR-Ignera/Autovesta“ šeimyninę Dave, Drew ir Micko Holandų komandą, atvežusią į Palangą naujutėlaitę „Ginetta G55“.

„Proflame by IRP“ komandos lenktynininkai Darius Ardavičius, Lukas Laukaitis ir Kristijonas Pelanis su BMW M2 triumfavo SP4 klasėje, o „Ántėja.lt racing team“ Rimo Cesiulio, Vido Gedučio, Audriaus Griciaus ir Jono Bartkaus ekipa su BMW135D – dyzelių.

Svečiai iš Estijos – „Joujaam“ Andres Altpere, Sven Karuse, Kristo Miagi ir Andres Ringo
ekipa su BMW 325 iš Palangos išsivežė pergalę TC3 klasėje, o Kauno ASK sportininkai Dovilas Čiutelė, Paulius Novakas, Vincas Zaleckis ir Eugenijus Sladkevičius su raudonąja Lada 2104 buvo pirmi SP3 klasėje.

TC2 klasės nugalėtojais pripažinti „GaGa studio racing team“ atstovai Michal Klonovski, Andrius Žiogelis, Šarūnas Dailidė ir Andrius Maniušis, vairavę „Honda Civic“, o TC5 – Tarzanija-Racing“ sportininkai Karolis Blėdis, Aurimas Lekavičius ir Tomas Isiūnas, važiavę su „Audi S4“.

Niekas nenorėjo pralaimėti

Lenktynės užtruko kiek ilgiau nei pernai, nors didelių avarijų ir nebuvo. Tačiau būta apmaudžių atsitrenkimų į trasos atitvarus, kitų smulkių incidentų, kurių neišvengė net labai patyrę sportininkai, daugkartiniai šių varžybų dalyviai, tarp jų ir Ramūnas Čapkauskas.

Lenktynininkai kaltino varginusį karštį ir didelę įtampą.

Dėl variklio gedimo iš lenktynių buvo priversta pasitraukti jauniausioji „DHL Racing Team“ komanda, gerai pradėjusi varžybas ir teikusi daug vilčių.

Dėl techninių gedimų lenktynių nebaigė ir „RD SignsPolyplast Racing team“ su BMW Z4 bei „RSV Motors – Analitika360.lt“ komanda, kurios sportininkai vairavo BMW M3.

Ko gero daugiausia apmaudo liejo „Dynami:t energy by Baltic Petroleum“, puosėjusi itin dideles viltis, įsigijusi galingą „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilį, tačiau taip ir neišvažiavusi į lenktynių trasą dėl variklio gedimo per pirmąsias penktadienio treniruotes.

Nors ekipa dėjo visas pastangas, tačiau reikiamų detalių skubiai rasti nepavyko.

Beliko kaip ir kitoms, kitokias nesėkmes patyrusioms ekipoms, tik guostis, kad vargu ar būna varžybų, kuriose išganingąjį finišą kirstų visos startavusios komandos.