Po itin nesėkmingų metų, kai pernai lūžo ir dužo abu „Dynami:t“ komandos automobiliai, ekipa nusprendė rimtai atsinaujinti. Ji persėdo nebe į lietuvių auksarankių, o į gamyklos surinktą techniką. Jie persėdo į Palangos trasoje pergalingą „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilį. Pergalingą – tiesiogine prasme. Pernai jis „Juta Racing“ komandos rankose laimėjo „Aurum 1006 km“ lenktynes absoliučioje įskaitoje.

Ketvirtadienį per laisvąsias treniruotes „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos nariai Mantas Matukaitis, Andrius Čilvinas, Paul August ir Rokas Baciuška pirmą kartą „Porsche“ išbandė šalia Palangos įrengtoje trasoje.

„Automobilis tikrai ant trasos laikosi lyg ant bėgių. Puikiai greitėja, puikiai suka ir stabdo. Tiesą sakant per anksti stabdydamas aš prarandu šiek tiek laiko. Rytoj pasitreniravus manau nukirpsime dar sekundę kitą nuo rato įveikimo laiko. Važiuojant juo tikrai galima koncentruotis į vairavimo techniką, mat neblaško jokios techninės problemos“, – kalbėjo Mantas Matukaitis, kurio anksčiau vairuoti automobiliai vis ožiuodavosi ir reikalavo daug darbo prie vairo.

Tuo tarpu „Porsche“ vairuoti nesudėtinga. Reikalų prie vairo netgi mažiau, nei kituose automobiliuose, o pats važiavimas – komfortiškesnis.

„Kadangi automobilis yra greitesnis už visus kitus, yra tik kelios mašinos su keliais patyrusiais lenktynininkais, kurie lekia greičiau, nereikia tiek žvalgytis į galinio vaizdo veidrodėlius, gali koncentruotis į trajektoriją priekyje. O lenkti visada lengviau nei saugoti greituolių. Be to, kadangi „Porsche“ variklis sumontuotas užpakalyje, jo vidus taip neįkaista, vairuotojas neperkaista ir taip galima ilgiau išlaikyti koncentraciją. Manau, dėl to „Porsche“ automobiliais važiuojančios komandos rodo tokius gerus rezultatus“, – pratęsė Mantas Matukaitis.

Šiek tiek sunkiau „Aurum 1006 km“ lenktynės prasidėjo antrajai „Baltic Petroleum by Piano Piano“ komandai. Tado Aganausko, Aurimo Mištauto, Aistės Antanaitytės-Matukaitės ir Andriaus Tamulionio BMW M3 važiavo gerai, tačiau nervingai.

„Šiandien vairuotojai realiai pirmą kartą išbandė automobilį. Važiavo juo Kačerginėje, tačiau Palangoje jis valdomas visai kitaip. Reikia surasti tinkamus važiuoklės nustatymus ir manau, galėsime kovoti dėl TOP10“, – trumpai situaciją paaiškino komandos vadovas Aleksandras Dainys.

Pirmojoje treniruotėje BMW kaito reduktorius, tačiau meistrai teigia, kad problema išspręsta ir daugiau bėdų nepridarys.

„Porsche“ ekipažas pratindamasis prie automobilio senomis padangomis pagal ketvirtadienio treniruočių rezultatus buvo 4-oje vietoje. Lenktynininkai sako, kad žino kur nukirpti sekundę ar net dvi nuo savo laiko ir penktadienio kvalifikacijoje taikysis į TOP3 rezultatą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)