Nuo 1923 metų vykstančios Le Mans 24 valandų lenktynės kasmet sulaukia milžiniško dėmesio. Vien trasoje jas stebi beveik 300 tūkstančių žiūrovų, o televizijos auditorija siekia 800 milijonų. Taigi, kokias komandas jie išvys šiemet?

Mažiausia iš keturių automobilių klasių yra LMP1, kurioje paraiškas pateikė trys komandos: „Rebellion Racing“, „LNT Team“ ir „Toyota“ į trasą išvairuos po du bolidus. Dar vienas „ByKolles“ LMP1 yra rezervo sąraše. LMP1 automobiliai yra patys greičiausi, tačiau reikalaujantys ir milžiniškų biudžetų. Bet kova čia turėtų būti nevaikiška. Nors „Toyota“ dažnai laikoma favorite, tačiau „Rebellion“ nugalėjo jau dviejuose iš eilės WEC (Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas) etapuose. Šiai komandai tai bus ir paskutinės lenktynės WEC ir Le Mane, jie traukiasi iš autosporto, bet, žinoma, norės padaryti tai su trenksmu.

Sudėtingiausia nugalėti bus LMP2 klasėje, kurioje startuos net 24 automobiliai. Čia varžysis ir vienas ypatingas ekipažas. Visi „SRT41“ komandos lenktynininkai neįgalūs, tačiau tai netrukdo jiems valdyti vieną iš greičiausių sportinių prototipų. Šioje klasėje organizatoriai yra patvirtinę 4 automobilių gamintojus ir visi jie bus trasoje. Daugiausiai komandų naudos „Oreca“ važiuokles, kelios „Ligier“ ir „Dallara“ Vienintelis „Riley MK30“ su daugiau nei 500 AG „Gibson“ varikliu bus „Rick Ware Racing“ pilotų rankose. Su šia komanda G. Grinbergas nugalėjo Azijos Le Mans čempionate. Kol kas sąraše įrašytas tik Gusto komandos draugas Cody Ware, dar dvi vietos laisvos. Visi pilotai bus paskelbti iki gegužės.

„GTE Pro“ klasėje startuos 11 automobilių, reprezentuojančių keturis gamintojus: „Porsche“, „Ferrari“, „Chevrolet“ ir „Aston Martin“. „GTE Am“ klasę sudarys net 20 automobilių.