Jis – tai šiandien itin madingo SUV-kupė klubo atstovas. Reikia pastebėti, kad šio kėbulo tipo modeliai populiarėja tarp „premium“ gamintojų, viliodami pirkėjus ne tik praktiškomis savybėmis, bet ir stilinga išvaizda, už kurią pirkėjai dosniai purto nemažus pinigus.

Tačiau ir pigesnės klasės mašinose atsiranda dizaino įvairovių. Vienas tokių įdomesnių pasiūlymų yra naujas „Kia XCeed“. Pavadinimas panašus į „Ceed“, dydis – taip pat, nes gamyboje panaudota ta pati kaip ir kompaktinio hečbeko platforma, tačiau iš bendrų kėbulo dalių – tik priekinės durelės.

Madingos išvaizdos krosoveris (būtent taip jį vadina pats „Kia“ gamintojas) turi ne tik gerokai didesnę nei hečbeko prošvaisą (+42 mm), bet ir ūgtelėjo į visas puses. O jo išvaizda – šiandien madingo SUV-kupė tipo su nuožulnia galine stogo linija (jei anksčiau kupė dažniausiai vadindavome dviejų durelių uždaro kėbulo automobilius, tai dabar šiuo vardu krikštijamas kiekvienas modelis, turintis į galą žemėjančią stogo liniją). Sėsti ant tokios mašinos galinių sėdynių ne taip patogu kaip į tradicinį SUV, bet už tai išvaizda tikrai neliks nepastebėta.

„Kia XCeed“ salone didžiausia naujiena – pirmą kartą „Kia“ automobiliuose sumontuotas 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, taip pat kitoks 10,25 colių multimedijos ekranas su jutikliniais valdikliais ir „Kia Live“ internetinėmis paslaugomis. Tiesa, kad jos veiktų reikės pasidalinti savo mobilaus telefono internetu.

Pirmuose modelio bandymuose buvo tik pačios galingiausios versijos su 1.6 204 AG turbobenzininiu varikliu, tad netenka stebėtis, kad degalų sąnaudos, negailint akceleratoriaus, viršijo 10 l/100 km. Tačiau gamoje yra ir kuklesnių modelių pasirinkimas su 1.0 l 120 AG motoru, kurie neabejotinai labiausiai tiks važinėjantiems mieste. O optimalus pasirinkimas būtų versija su 1.4 140 AG varikliu, kuri turėtų džiuginti ir užtektina dinamika, ir saikingomis degalų sąnaudomis.

Ieškantiems ekologiškų sprendimų – kitais metais debiutuosianti iš tinklo įkraunama versija su papildomu 44,5 kW galios varikliu ir 8,9 kWh talpos akumuliatoriumi, vien tik elektra galinti nuvažiuoti iki 60 kilometrų.

Tiesa, akivaizdu, kad ši versija bus ir brangiausia, o kitų „Kia XCeed“ kainos prasideda nuo 19 990 eurų (pristatymo metu Baltijos šalių rinkodarininkai minėjo, kad į mūsų rinką bus tiekiami tik geresnių komplektacijų modeliai su 1.4 140 AG varikliu (matyt, tokie ir bus populiariausi) ir automatine 7DCT pavarų dėže, kainuosiantys nuo 24 000 eurų, tačiau visgi buvo apsigalvota ir kainos prasideda nuo akiai žymiai malonesnių skaičių).

Daugiau apie naujo „Kia XCeed“ privalumus ir trūkumus žiūrėkite vaizdo medžiagoje.