Po šių metų Dakaro ralio komanda kalbėjo, kad labai norėtų pasikeisti automobilį į kitą. Visgi ketvirtadienį pristatęs komandos sudėtį ir planus, A. Juknevičius parodė naujai papuoštą, tačiau vis dar tą patį „Overdrive Hilux“ modelį.

„Norėjosi atsinaujinti, kadangi mūsų automobilis jau pasenęs, tačiau praėjęs Dakaras mums tikrai buvo sunkus ir šiemet ne viską pavyko įgyvendinti“, – prisipažino A. Juknevičius.

Nepaisant to, lenktynininkas nusiteikęs ryžtingai. Pasak jo, svarbiausia bus nedaryti klaidų, to siekia visos komandos. Išsikovoti gerą poziciją finalinėje rikuotėje, anot jo, tikrai sudėtinga, tačiau A. Juknevičiui tikrai norėtųsi užkopti iki 10-osios vietos.

„Tikslas yra toks“, – nedaugžodžiavo lenktynininkas.

A. Juknevičius pripažino, kad automobilis buvo tobulinamas. Lenktynininkas sakė, kad dabar iš jo yra išspausta viskas, ką tik leidžia organizatorių nustatyti reikalavimai ir taisyklės.

„Padarėme tokią pakabos rekonstrukciją, kokios, kiek žinome, jokia kita komanda anksčiau nėra dariusi. Dabar pakabos eigą ir priekyje, ir gale padidinome 30 mm, o tai padidina automobilio greitį nelygiose vietose. Automobilį po atnaujinimų jau išbandėme Rukloje, bandėme visaip jį sulaužyti, kad jei lūš, tai čia, Lietuvoje, o ne Dakare, tačiau viskas puikiai atlaikė“, – sakė A. Juknevičius.

Jei ankstesniame Dakaro ralyje „Craft Bearings“ komanda bendradarbiavo su Vaidoto Žalos „Agrorodeo“ komanda ir ištikus techniniams gedimams, remontuoti automobilio stojo net dviejų komandų mechanikai, šiemet, sakė A. Juknevičius, ne vieną dalyką abi komandos ir šiemet derina drauge, tačiau technika dalytis – nebegalės.

„Automobilis visiškai kitoks, kito gamintojo, tad techninės bazės kardinaliai skirsis. Bet šie metai turėtų būti Vaidoto metai, turint tokį automobilį galima labai daug padaryti“, – neabejojo A. Juknevičius.

Komandos šturmanas Darius Vaičiulis aiškino, kad šiame Dakare galima tikėtis visko: karščio, šalčio, kopų ir galbūt net sniego. Navigatorius taip pat džiaugėsi, kad pagaliau organizatoriai suvienodino komandų galimybes ir Dakare bus keturios dienos, kada kelio knyga bus išduota prieš pat startą.

„Dabar keturias dienas turėsim lygias sąlygas su didžiosiomis komandomis, tad pažiūrėsim, kaip mums seksis“, – sakė D. Vaičiulis.

Tiesa, nors pristatymo metu komanda to neakcentavo, 2020-ųjų Dakare A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio duetas varžysis „Dakaras.lt“ vardu. A. Juknevičius pranešė, kad komanda į Saudo Arabiją išvyks prieš pat Naujuosius metus – gruodžio 30 dieną.

DELFI primena, kad šiais metais vykusiame Dakare „Craft Bearings“ komanda po nesėkmės kopose, kai ekipažas vertėsi, kovojo su įvairiais automobilio gedimais. Dauguma jų buvo susijusios su automobilio variklio aušinimu, todėl komandos inžinieriams teko iš peties paplušėti, kad A. Juknevičius ir Darius Vaičiulis pasiektų finišą.

Antano Juknevičiaus Dakaro komandos pristatymas
Foto: DELFI / Josvydas Elinskas

Komandai tikslą pasiekti pavyko ir lietuvių ekipažas Peru, Pietų Amerikoje, bendroje automobilių įskaitoje užėmė 35-ąją poziciją.