Norima užtikrinti, kad F. Alonso tinkamai debiutuotų legendiniame ralyje, tačiau taip pat yra žinoma, kad ispanas pasilieka galimybę pasitraukti, jei nesijaus pakankamai pasiruošęs sausio mėnesį prasidėsiančiam Dakarui.

„Šių metų kovo mėnesį Pietų Afrikoje F. Alonso sėkmingai dvi dienas bandė mūsų Dakarą laimėjusį automobilį „Toyota Hilux“. Ši treniruotė jam labai pravertė“, – sakė „Gazoo SA“ komandos vadovas Glynas Hallas.

„Fernandui ne tik labai patiko nauji potyriai, tačiau taip pat matėme, kaip jis prisitaiko ir tobulėja kiekvieną kartą atsisėdęs prie vairo. Akivaizdu, kad į bandymus jis atvyko pasiruošęs ir dėjosi į galvą viską, ką jam rodėme.“

„Dakaro ralis yra naujiena Fernandui, tačiau neabejoju, jog jis turi pakankamai įgūdžių ir užsispyrimo priimti šį iššūkį. Mes esame dabartiniai Dakaro ralio čempionai ir turime daug patirties šiose varžybose. Esu tikras, kad per ateinančius keletą mėnesių mums pavyks padidinti F. Alonso pasitikėjimą savo jėgomis ir paruošti jį raliui.“

Kiek motorsport.com pavyko išsiaiškinti, „Toyota“ planuoja prieš Dakarą leisti F. Alonso dalyvauti kitose dvejose ar trejose lenktynėse. „Formulės-1“ pilotas turėtų varžytis paskutiniu pasiruošimo etapu prieš Dakarą vadinamame Maroko ralyje, vyksiančiame spalio 3–9 d., ir paskutiniame SACCS etape lapkričio mėnesį.

F. Alonso sprendimas išbandyti savo jėgas ralyje yra naujausia jo plano iš arčiau susipažinti su įvairiomis autosporto šakomis dalis. Jis laimėjo 24 val. Le Mano lenktynes, FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionatą ir „Rolex 24“ lenktynes.

„Nekantrauju tęsti savo nuotykius su „Toyota Gazoo Racing, – sakė F. Alonso. – Kartu mes pasiekėme tiek daug nuo tada, kai pirmą kartą sėdau prie „Toyota“ vairo 2017 m. lapkričio mėnesį. Du kartus iš eilės laimėjome Le Maną bei FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionatą komandinėje įskaitoje ir pilotų įskaitoje su komandos draugais Sebastienu Buemi ir Kazuki Nakajima.“

„Anksčiau šiais metais paragavau bekelės ralio ir noriu tęsti karjerą šioje sporto šakoje. Žinojau, kad tai bus visiškai nauji potyriai, kad reikės daug mokytis, tačiau vairuoti „Hilux“ man nepaprastai patiko. Automobilis labai greitai suteikė daug pasitikėjimo savo jėgomis, tobulėjau po kiekvieno rato. Laukiu nesulaukiu papildomų treniruočių per ateinančius keletą mėnesių. Noriu geriau pažinti automobilį ir toliau dirbti su komanda. Visuomet sakiau, jog trokštu naujų iššūkių skirtingose automobilių sporto šakose, o dabar prisijungiau prie puikios komandos, padėsiančios juos pasitikti.“

Klausimas dėl F. Alonso šturmano išlieka atviras, nes tikėtinas kandidatas Alexas Haro prisijungė prie kito „Toyota“ lenktynininko Ginielio de Villiers ekipažo. G. de Villiers kartu su F. Alonso dalyvaus treniruotėse Namibijoje.

Prancūzas Jeanas Paulas Cottretas, su vairuotoju Stephane’u Peterhanseliu septynis kartus laimėjęs Dakaro ralį, yra, ko gero, labiausiai patyręs šturmanas. Visgi didžiausia tikimybė, kad su F. Alonso važiuos Marcas Coma. Jis penkis kartus nugalėjo Dakare motociklų kategorijoje ir 2015–2019 m. buvo šio ralio direktoriumi. Tiesa, tam turi pritarti įmonė KTM, kurioje M. Coma šiuo metu eina generalinio direktoriaus pareigas.

2020 m. Dakaro ralis vyks Saudo Arabijoje sausio 5–17 d. Tai bus pirmasis Dakaras, surengtas ne Pietų Amerikoje, skaičiuojant nuo 2007 m. „Toyota“ komanda triumfavo praeito Dakaro metu, iškovojusi pirmąją pergalę su lenktynininku Nasseru al Attiyah.