Sportininkas pasakojo, jog maždaug prieš trejus metus šonaslydžio varžybas apleido pareikšdamas, jog šis sportas Lietuvoje yra miręs. Dabar N. Daunoravičius teigė, jog tada tokį sprendimą priėmė vedinas nusivylimo, mat varžybose būdavo nemažai nesklandumų, pasitaikydavo nesusipratimų, todėl didelio noro važiuoti į varžybas nebeliko. Žinoma, tai tikrai nereiškė, kad nebeliko aistros driftui apskritai.

N. Daunoravičius išdavė, kad noro yra ne tik važiuoti, bet ir pačiam prisidėti prie varžybų ir kitų panašių renginių organizavimo, tačiau pirmiausia, reikia sugrįžti į trasa ir apsižvalgyti.

„Darbų daug, nėra kada atsipūsti, tai nusprendžiau, kad būtų smagu išvažiuoti į kelis etapus. Be to ir žmonėms noriu parodyti, jog tam, kad važiuotum varžybose, nereikia kažkokio ypač galingo automobilio, nes galima ir per mėnesį susitvarkyti automobilį ir su nedideliu biudžetu važiuoti kur tik nori“, – sakė N. Daunoravičius.

BMW E30, kuriuo sportininkas varžysis, N. Daunoravičiaus garaže atsirado visai neseniai. Drifteris pasakojo, jog automobilį įsigijo tik prieš truputį daugiau nei mėnesį. Būtent tiek užtruko ir automobilio paruošimo varžyboms darbai. N. Daunoravičius atskleidė, jog iki kol „chuliganas“ nepasiekė jo garažo, maždaug dvejus metus stovėjo apleistas, todėl darbų buvo nemažai, o kai kurie dar bus daromi tik po varžybų.


N. Daunoravičius pripažino, kad 2,5 l variklį turintis E30 yra pakankamai silpnas ir turi tik 141 kW ir245 Nm. „Semi PRO“ lygoje šis automobilis buvo silpniausias, tačiau jei pradėtų lyti, sulėtinti turėtų ir galingieji, todėl anot pačio sportininko, lietus varžybų dieną būtų naudingas.

„Su automobiliu yra viskas gerai, jau du kartus važiavau su juo varžybose Kuršėnuose ir Molėtuose. Tiesa, tik tiek ir esu važiavęs juo. Žinoma, jis yra kokius tris kartus silpnesnis nei silpniausias automobilis PRO klasėje, tačiau, manau, kad įveikti trasą su juo įmanoma, nors šiame etape turėsime kilti į kalną. Gal kiek sunkiau tiek man, tiek priešininkui, būtų važiuoti porinius važiavimus, tačiau kol kas tikiuosi bent įveikti kvalifikaciją“, – sakė N. Daunoravičius.


Nors šiais metais sportininkas padangas svilins tik savo malonumui, kalbėdamas apie kitą sezoną neneigė, kad kitąmet dalyvaus visuose Lietuvos drifto čempionato etapuose ir norėtų kovoti dėl pagrindinių pozicijų. Tiesa, reikia nuspręsti kokioje lygoje ir su kokiu automobiliu važiuos. Ateities planuose – ir pačiam prisidėti prie šonaslydžio renginių organizavimo.

„Jau šio sezono viduryje kalbėjau su organizatoriais apie idėjas, kurias galima būtų įgyvendinti organizuojant drifto varžybas, tačiau dabar noriu sudalyvauti paskutiniame šių metų etape ir tada ramiai pamąstyti, ką galima būtų padaryti kitaip. Norėtųsi, kad šis sportas taptų dar patrauklesnis žiūrovams, kad jiems stebėti varžybas būtų įdomu. Kartais lenktynininkams trasa atrodo labai techniška ir įdomi, tačiau stebintiems iš šono tada, kai nėra agresyvių važiavimų, sunku suprasti visas technines smulkmenas, ir atrodo, kad trasoje nieko įdomaus nevyksta. Norėčiau, kad tai būtų pramoga ir susirinkusiems pažiūrėti“, – sakė sportininkas.