Prieš renginį, dalyvių sąraše puikavosi 26 komandos. Deja, vienai pasišalinus dar iki kvalifikacijos, lenktynėse virė kova tarp 25 dalyvių. Ypatingai graži kova dėl starto pozicijos buvo tarp TCR klasės dalyvių. Kas startuos iš „pole“ pozicijos buvo aišku praktiškai iš karto: „Flash Racing Latvia“ su „Lamborghini Huracan“ uzurpavo šią vietą parodydami įspūdingą 1:20,105 minutės rato įveikimo laiką. Antrąją vietą starto rikiuotėje užsitikrino šio sezono lyderių „Circle K milesPLUS“ komanda su „Porsche“, jų greičiausiai įveiktas ratas – per 1:22,988 minutės. Iš trečiosios vietos lenktynėse startavo „Rotoma Racing“ komanda, greičiausiai ratą įveikusi per 1:23,166 minutės. Iškart už jų pradėjo rikiuotis TCR klasės automobiliai, tarp kurių greičiausias buvo „Skuba Racing Team“ komandos „Volkswagen Golf GTI TCR“.

Jau pirmąją lenktynių valandą dalis komandų turėjo sustoti ilgesniam laiko tarpui nei kad užtruktų vairuotojų pasikeitimas: technika pareikalavo dėmesio. Viena tokių komandų buvo ir sezono lyderė „Circle K MilesPLUS“ komanda. Trasoje jų automobilis buvo apgadintas, tačiau komandos mechanikai sugebėjo jį suremontuoti ir komanda galėjo kovoti toliau. Latvių „Flash Racing Latvia“ komanda buvo nepagaunama. Antroji vieta absoliučioje įskaitoje teko „Skuba Racing Team“ komandai su „Volkswagen Golf GTI TCR“ automobiliu, o trečioji – „DHL Racing“ komandai, kurios sudėtyje šiame etape varžėsi jungtinės Lietuvos ir Latvijos sportininkų pajėgos.

Po ganėtinai didelės avarijos tarp suomių „Black Rose Racing“ komandos su „Volkswagen Golf GTI TCR DSG“ ir „Volkswagen Golf“, priklausančio „Redus LT“ komandai, TCR komanda iš lenktynių pasitraukė, netekdama daug svarbių taškų čempionate. Pažeidimai sėkmingai lenktyniauti sutrukdė ir „Redus LT“ komandai. Dar du TCR klasės „Volkswagen GOLF“ automobiliai pasitraukė dėl sugedusios pavarų dėžės: tai „GSR Motorsport“ komanda su „#SpeedSistersLT“ projektu ir dar viena – „Noker Racing Team“. Pastariesiems pasitraukimas buvo išties skausmingas: iki šio etapo Rygoje komanda užėmė antrąją vietą absoliučioje įskaitoje ir buvo pirma tarp TCR dalyvių. Techniniai nesklandumai iš lenktynių eliminavo ir latvių „Bruno Racing Team“, lietuvaičių „R2M Performance“ bei „RD Signs“ komandas.

Šiame etape buvo gausu komandų, kurios ir lenktyniavo, ir sprendė techninius nesklandumus vienu metu. Viena tokių – „Dream 2 Drive PRO“ komanda, lenktynių metu pasikeitusi šarnyrą, bei „Telšių statyba“, iki pat lenktynių starto nežinojusi, ar automobilio trauka atsirado. Tiesa, likus 40 minučių iki lenktynių finišo, pastarosios komandos „BMW“ iš lenktynių pasitraukė, paskui save trasoje palikęs ilgą tepalo šleifą.

„GT PRO“ klasėje, iškart už lyderių komandos, pergalę šventė lietuviai „MM 911 Racing“ su „Porsche 911“, o trečioji vieta teko jau minėtai „Circle K MilesPLUS“ komandai su „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu.

„GT AM“ klasės nugalėtoju tapo visą sezoną su techniniais „negalavimais“ kovojanti „Rotoma Racing“ komanda, lenktyniaujanti su „BMW M3 E92“. Antroji vieta teko „Porsche Baltic“ komandai su „Porsche Cayman GT4“, o trečioji – „Techninis Projektas-Viada“ komandai su „BMW M3 e92“.

„TCR“ įskaitoje, pergalę šventė „Skuba Racing Team“, antroji vieta teko „DHL Racing“ komandai, o trečioji – dar vienai lietuvaičių komandai „Igorio lankai“.

„A3000+“ klasėje taškus skaičiavo pasitraukusios komandos. Tiesa, joms pavyko nuvažiuoti minimalią distanciją, kad taškai čempionate būtų priskirti. Pirmoji vieta teko „Telšlių statyba“ komandai, antroji – „RD Signs ir jų „BMW Z4“. Tuo tarpu, „A3000“ įskaitoje pergalę šventė „Mažeikių Auto Sporto Klubas“ su „Peugeot 308 RC“, antroji vieta teko „Helios sport“ komandai su „BMW E46“, palikusiems „Bruno Racing Team“ trečioje vietoje.

„Diesel“ klasėje pergale džiaugėsi techninių gedimų kamuojama „Anteja.LT Racing Team“ komanda su „BMW 135d“, o antroji vieta teko „Redus LT“ ir jų „VW Golf“.

„A2000“ įskaitos lyderė buvo „RM Klubas“ komanda su „Honda Civic Type-R“, už savęs palikusi „ACAP Racing“ komandą antroje vietoje ir „Topratai.lt“ – trečioje.

Kol „BEC6H“ čempionato taškai dar skaičiuojami, sunkoka pasakyti, kiek konkrečiai pasikeitimų po etapo Rygoje įvyko. Tiesa, viena – akivaizdu: paskutinis etapas svarbus visiems dalyviams, tiek kovojantiems absoliučiai, tiek savo klasėje: kovos tikrai bus įdomios stebėti. Kitos lenktynės planuojamos rugsėjo 20-21 dienomis Estijoje, „Auto24Ring“ trasoje.