Kaip pasakoja renginio organizatorius Linas Ramoška, toks skaičius reiškė, kad vien kvalifikacinių važiavimų buvo apie 200. Anot jo, matant tokius skaičius galima stebėtis teisėjų profesionalumu, kurie sugebėjo įvertinti visų dalyvių gebėjimus ir juos išrikiuoti į turnyrinę lentelę.

Nors kvalifikacijoje šonaslydininkai didelių staigmenų nebuvo, L. Ramoška prisipažino, kad jį nustebino Kristiana Lapinskaitė. Mergina iki šiol neperkopdavo kvalifikacijos kartelės, o šįkart varžybose sugebėjo parodyti, ką moka geriausio ir stojo varžytis TOP32 kovose.

„Kadangi turėjome 100 dalyvių, tai turėjome ir dvejas varžybas po TOP32. Tai Kuršėnų autodromas, galima sakyti, tiesiog girgždėjo per siūles“, – juokavo renginio organizatorius.

Nugalėtoją išsiaiškino po kartojimo

Staigmena tapo tai, kad „Street“ ir „Semi PRO“ lygose važiuojantis Simonas Vilčinskas, sezono lyderis, iškrito labai anksti iš „Street“ kovų, o važiuojant „Semi PRO“ – sugedo automobilio sankaba. Tad jau prie podiumo šiemet priprasti spėjęs drifteris turėjo pasirodymą baigti gerokai anksčiau nei tikėjosi.

„Tikrai džiugino „Urta Drift“ ir „Krebždesys“ komandų pasirodymai, nes buvo akivaizdu, kad Kuršėnuose esanti trasa jiems tinkama, o treniruotes jie išnaudojo tobulinimuisi“, – kalbėjo L. Ramoška.

Matyt, neatsitiktinai ir teisėjai „Street“ lygos finalistams – Oskarui Juodžiui ir Simonui Ivanovui iš „Krebždesio“ komandos liepė pakartoti važiavimą, kad galėtų nuspręsti, kuris iš jų yra vertas pirmosios vietos. Čia mažiau pasisekė S. Ivanovui ir O. Juodis iškovojo pergalę.

„Street“ lygoje galutinis finalo ketvertas susidėliojo taip: pirmąją vietą pelnė O. Juodis, antroje liko S. Ivanovas, trečias – Lukas Banevičius, o ketvirtas – Laurynas Stonkus.

Vadina kosmonautu

Vertindamas „Semi PRO“ lygos kovas, L. Ramoška prisipažino, kad įdomiausia jam buvo stebėti Igorio Martynovo ir Andriso Lipartso kovą. Lietuvis ir latvis, anot renginio organizatoriaus, yra vienas kito verti varžovai. Taip pasirodė ir teisėjams, kurie važiavimą abiem drifteriams liepė pakartoti ir, padaręs kelias nedideles klaidas, lietuvis užleido vietą latviui.

Tačiau dienos herojumi tapo Deividas Taraskevičius, kuris sugebėjo nugalėti patirties nestokojantį A. Lipartsą kovoje dėl pirmosios vietos.

„Žmogus važiuoja su mažai galios turinčiu automobiliu ir sugebėjo įveikti ir labai patyrusius, ir labai stiprius konkurentus. Deidivas yra tikras kosmonautas ir, matyt, kitąmet jis bus „Semi PRO“ lygos etalonu“, – konstatavo L. Ramoška.

„Semi PRO“ lygoje D. Taraskevičius užėmė 1-ąją vietą, antras liko latvis Andris Lipartsas, trečias – Justinas Pečiukonis, o ketvirtoje vietoje – Simas Kvietkauskas.

Pasitaikė ir kuriozų, neslepia renginio organizatorius, prisipažinęs, kad po savaitgalio jam labiausiai gaila Andriaus Giraičio. Sportininkas važiavo ir „Street“, ir „Semi PRO“ lygų kvalifikacijose, tačiau abiem atvejais liko 33-ias – per plauką nuo galimybės kovoti TOP32.

Teko gelbėti baltarusius

Drauge su Baltijos šalių sportininkais, Kuršėnų autodrome rungėsi ir Baltarusijos šonaslydininkai. Tiesa, pastarieji be varžybų liko vos per plauką.

„Man ryte paskambino baltarusiai, kurie tuo metu stovėjo pasienio ruože. Paaiškėjo, kad tam, jog sportininkai galėtų atvažiuoti, jiems reikia oficialaus kvietimo į Lietuvą. Čia pagelbėjo Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF), kurie per kelias minutes išsiuntė oficialų raštą ne tik sportininkams, bet ir pasienio darbuotojams“, – pasakojo L. Ramoška.

Tai lėmė, kad du Baltarusijos drifteriai, nors ir šiek tiek pavėlavę, atkeliavo į Kuršėnus. Tiesa, kvalifikacijoje lietuviai už juos buvo stipresni.

Lygis stipriai auga

Įdomesniu renginio epizodu L. Ramoška vadina ir Norberto Daunoravičiaus-Norbės sugrįžimą į šonaslydį. Sportininkas intensyviai dirbo, kad paruoštų automobilį varžyboms, tačiau, pastebi renginio organizatorius, aukščiau TOP32 ribos – nepakilo.

„Reikia pasakyti, kad jau seniai nebėra taip, kad būdamas neblogas sportininkas galėtumei pasiruošti per naktį automobilį, atvažiuoti į varžybas ir jose kažką parodyti. Kokybės ir konkurencijos kartelė yra tokia, kad nesiruošus varžyboms kone neįmanoma atvažiuoti ir užimti gerą vietą – nesvarbu, ar „Street“ lygoje, ar „Semi PRO“, – akcentuoja pašnekovas.