„Agrorodeo“ ekipažas pasakojo, kad važiuodami provėžose stabdė ir trenkėsi į didžiulį akmenį, slypėjusį po žvyro sluoksniu.

Rezultatas – nuplyšo variklio apsaugos tvirtinimas ir buvo pažeista aušinimo sistema. Kaip sakė komanda, panašu, kad naujo tipo variklio apsauga tiesiog smigo į gilias provėžas ir išplyšo iš tvirtinimo vietų.

„Apmaudu, kai ralis baigiasi tokiu būdu. Iškart supratome, kad toks smūgis gali pridaryti problemų ir likusią testinio ruožo distanciją atidžiai stebėjau daviklių parodymus – jokių įspėjimų nebuvo. Tačiau pasirodo, kad aliarmo sistema labai specifinė – lemputė užsidega vos kelioms sekundėms, o po to įsijungia avarinis cirkuliacijos režimas. Panašu, kad tuo momentu buvome posūkyje ir aliarmą pražiopsojau“, – pasakojo V. Žala.

Visoms bėdoms susidėjus į krūvą, paaiškėjo, kad buvo pažeista ekipažo turimos „Škoda Fabia R5“ variklio galvos tarpinė.

Atvykę į trasos vietą, kur patyrė smūgį, Vaidotas Žala ir Andris Malnieks rado lietuvių žiūrovų būrelį, kurie jau saugojo trasoje pamestą variklio apsaugą.

Automobilį apžiūrėję inžinieriai bei kolegos iš gamyklinės „Škoda“ komandos rekomendavo ralio nebetęsti – spėjo, jog staigus temperatūros šuolis deformavo variklio galvos tarpinę, todėl tolesnis variklio eksploatavimas greičiausiai baigtųsi dideliais nuostoliais, būtina variklį keisti arba remontuoti. Todėl lietuvių komanda priėmė sprendimą ralio nebetęsti.

Lenkijoje vykstantis „PZM Rally Poland“ yra Europos, Lenkijos bei Lietuvos ralio čempionatų etapas. Viso lenktynininkai per tris ralio dienas įveiks 202 kilometrus, suskirstytus į 15 greičio ruožų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją