Linas Ramoška, komandos vadybininkas, pasakojo, kad viskas susiklostė, galima sakyti, netyčia. Sulaukęs Edvino Juškausko, kauniečio verslininko, skambučio su prašymu padėti įsivažiuoti ralio reido disciplinoje, jis netruko susitarti su jaunu ir perspektyviu šturmanu Aisvydu Paliukėnu, o taip pat – pasitarti su ne vienos Dakaro ralio komandos vertinamu techniku Dariumi Biesevičiumi.

Šiai dienai komanda turi net du ralio reidui tinkamus automobilius. Vienas jų – „Dessert Warrior“, kurį E. Juškauskas ir A. Paliukėnas jau spėjo išbandyti „Italian Baja“ varžybose vos prieš savaitę. Antrasis – Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno „Agrorodeo“ ekipažui priklausiusį „Toyota Hilux“. Pastarasis automobilis atsirado palydėtas juokingos istorijos.

„Su „Dessert Warrior“ buvo galvojama važiuoti įvairiose lenktynėse Lietuvoje ir Europoje, o taip pat norėjome ir į „Africa Eco Race“. Ir kai jis paklausė D. Biesevičiaus, ar jis važiuotų į Afriką, šis atsakė neigiamai ir važiuoti sutiko tik tuo atveju, jei komanda nusipirks „Hilux“, – juokėsi L. Ramoška.

Linas Ramoška

Komanda rinkosi iš trijų skirtingų „Hilux“, tačiau V. Žalos buvo tvarkingiausias, nors ir ne pigiausias. Ir, nors komanda spėjo automobilį gauti dar prieš „Italian Baja“, į šias varžybas nuspręsta važiuoti lėtesniu „Dessert Warrior“. Spėjęs išbandyti abu modelius A. Paliukėnas pabrėžė, kad skirtumas tarp abiejų automobilių – milžiniškas, „Hilux“ kur kas komfortiškesnis, patogesnis, stabilesnis kelyje.

Visgi, akcentavo L. Ramoška, sprendimas važiuoti į varžybas ir įgyti patirties su „Dessert Warrior“ priimtas ir todėl, kad, anot jo, sugadinti galima bet kurį automobilį, o „Toyota Hilux“ ruošiamas gerokai rimtesnėms ir ilgesnėms varžyboms, tad tą modelį norisi pasaugoti.

Aisvydas Paliukėnas

2020-ųjų Dakaro ralis

Komanda nebeslepia, kad jų planuose – ne tik „Perimetro 4X4“ etapas ir Vengrijos arba Lenkijos „Baja“ pasaulio taurės varžybos, bet ir – sunkiausiomis pasaulio varžybomis vadinamas Dakaro ralis.

Iš pradžių, pasakojo „DELFI Garažo“ svečiai, norėta važiuoti tik „Africa Eco Race“ ralyje, vadinamame mažuoju Dakaro raliu. Jis vyksta kone tuo pat metu kaip ir Dakaro ralis, tad vienu metu dalyvauti dvejose varžybose, kad ir kaip norėtųsi, nebūtų pavykę. Visgi, sako L. Ramoška, tada pasirodė žinia, kad Dakaro ralis persikelia iš Pietų Amerikos į kur kas artimesnę Saudo Arabiją. Tada ir kilo mintis, kad reikia važiuoti į Dakaro ralį.

„Turime ir labai intensyvų treniruočių tvarkaraštį, varžybų, treniruojamės fiziškai, kad kuo greičiau pasiruoštume ir sukauptume kuo daugiau patirties šiam raliui, mat visi lenktynininkai iki tol turėjo laiko sukaupti žinių, mes to laiko neturime“, – kalbėjo L. Ramoška.

Į vasarą esančias varžybas tiek, kiek galės, ekipažas važiuos naudodami „Dessert Warrior“ bolidą, mat pastarasis turi būti perrinktas, patikrinti visi mazgai, ir paruoštas laukiantiems iššūkiams.