„Ring Challenge“ organizatoriai antrajame savo sezone surengs net keturis renginius. Du didelius, kur pagrindinį dėmesį pritrauks aukščiausio lygio „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato kovos ir du mažesnius, kur sprinto lenktynėse dėl pozicijų kovos „Liqui Moly“ mėgėjų čempionato dalyviai. Pirmasis gegužės 18 dieną visų lygų varžybomis atidarė šalies žiedinių lenktynių sezoną, antrajame, birželio 22 dieną tarpusavyje lenktyniaus mėgėjai. Vis tik didžiausią dalyvių parko plotą užims lenktynių grietinėlė – profesionalai gerins trasos įveikimo rekordus Lietuvos „Time Attack“ čempionato važiavimuose.

„Time Attack“ – lenktynės laikui. Varžybas laimi tas, kas dienos pabaigoje parodo geriausią trasos rato įveikimo laiką. Laimėtojas gauna daugiausiai taškų, kitos vietos – mažiau. Čempiono karūna užmaukšlinama ant galvos surinkusiam daugiausiai taškų visose varžybose, tad milisekundėmis dėl pozicijų kovojantys greičiausieji negali sau leisti paaukoti varžybų pagulėjimui prie ežero.

Vieni pirmųjų užsiregistravusių į antrąjį „Ring Challenge“ renginį: Ramūnas Čapkauskas su „Cupra TCR“, Mantas Matukaitis su „Chevrolet Corvette Z06“, Danas Azikejevas su naujai paruoštu BMW E36, Aurimas Mištautas su BMW E46, Edvinas Einikis su daugiau nei 500 AG pasiekiančia „Audi S4“ ir daug kitų „Dynami:t“ profesionalų lygos vairuotojų.

Vis tik populiariausios – standartinių ir mėgėjiškai automobilių sportui ruoštų automobilių kategorijos. Visos vietos į STOCK ir SEMI PRO grupes užsipildė vos per parą. Likus kiek daugiau nei savaitei iki renginio „Time Attack“ čempionato važiavimų dalyvių sąraše puikuojasi net 108 skirtingos pavardės, šalia jų – tiek pat skirtingų įvairaus galingumo ir paruošimo lygio automobilių.

Daugiau nei 20 automobilių

Vis tik daugiausia žiūrovų dėmesio sulauks „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato kovos. Čia jau dalyviai kovos 8 ratų sprinto lenktynėse dėl pozicijų. Tarp jų – ir pradedantieji, kylantys karjeros laiptais į lenktynių pasaulio olimpą, kaip kad Ramūno Čapkausko sūnus Titas ir profesionalai, nusprendę išbandyti save kitoje automobilių sporto disciplinoje. Pavyzdys: Lietuvos ralio čempionato pilotai Paulius Novakas ir Aurimas Eidžiūnas.

"Ring Challenge 2019"

Lenktynių įtampą ir intrigą žiūrovams sustiprins tai, kad visi skirtingo pajėgumo, skirtingų klasių reikalavimus atitinkantys automobiliai startuos vienu metu ir visi vairuotojai važiuos viename važiavime. Iš viso važiavimų bus du. Antrasis dar įdomesnis: startas vyks atvirkštine tvarka, pirmųjų važiavimų nugalėtojai startuos iš rikiuotės galo, lėtesni – priekyje.

Šiuo metu į lenktynes yra užsiregistravę 24 dalyviai, tačiau prie starto linijos jų gali atsirasti ir daugiau, mat jose leidžiama startuoti ir aukščiausioje lygoje važiuojantiems vairuotojams. Jie galės kovoti su mėgėjais, tik jų rezultatas nepateks į bendrą įskaitą. Organizatoriai tokį sumanymą aiškina paprastai: praėjusiais metais profesionalai į šias lenktynes važiavo pasitreniruoti, tačiau atimdavo podiumą iš kukliau automobilius pasiruošusių, tačiau galbūt labai gerai važiuojančių pradedančiųjų. A lygos vairuotojai ir toliau galės treniruotis C lygos važiavimuose, tačiau bendruose rezultatuose jų nebus matyti ir jie neturės teisės kopti ant apdovanojimų pakylos. Trofėjai rezervuoti išimtinai tik ateities lenktynių žvaigždėms.

"Ring Challenge 2019"

„Praėjusiais metais organizuodami mėgėjų lenktynes džiaugėmės komplimentais, kad pavyko atgaivinti tą pradinę jaukią „Fast Lap“ lenktynių atmosferą, kokia buvo dar prieš toms lenktynėms tampant tokiomis didelėmis. Šiemet taip jau nutiko, kad patys pradėjome organizuoti „Dynami:t“ Lietuvos čempionato kovas, vis tik negalėjome palikti mėgėjų likimo valiai. Juk mūsų misija – auginti naujas žvaigždes. Tad pratęsėme savo tradicijas, surengsime ir du kuklesnius, tačiau jaukesnius renginius tiek dalyviams, kur pradedantieji galės semtis patirties iš profesionalų, tiek žiūrovams, kuriems bus atvertos visos durys tiek pas organizatorius, tiek pas dalyvius, kurie visada būna nusiteikę pasidalinti savo emocija“, – sakė renginio organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.

Važiavimai Kačerginės „Nemuno žiede“ prasidės nuo pat ryto, sprinto lenktynės startuos per pietus. Bilietai žiūrovams kainuos po 5 eurus, vaikai į renginio teritoriją bus įleidžiami nemokamai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)