Čia startavusiose lenktynėse buvo visko, nuo džiugių pergalių, kaip ir visada – kovos iki paskutinių sekundžių bei fakelu tapusio automobilio, bene labiausiai traukusio akį pristatant šių metų dalyvių parką.

Kaprizai ir liepsnos

Pirmasis etapas – tos lenktynės, kuomet po žiemos miego iš garažų išriedėję automobiliai ne tik įveikia pirmuosius savo lenktynių ratus, bet ir demonstruoja šiokius tokius kaprizus. Ilgai kovojusi su variklio problema, dar kvalifikacinių važiavimų metu ryte iš kovos pasitraukė „RD Signs“ komanda su BMW Z4 automobiliu.

Taip pat nuo pat lenktynių pradžios su aušinimo problema susidūrusi čempionato naujokų komanda iš Suomijos „R2M performance“ su BMW 330 D taip pat pasitraukė iš lenktynių. Dar viena komanda, susidūrusi su techniniais nesklandumais – „GSR Motorsport“: jau kvalifikacijoje prasidėjusios problemos prasitęsė ir lenktynėse ir galiausiai komanda su „Volkswagen Golf GTI TCR“ turėjo pasitraukti. Pirmasis etapas nebuvo sėkmingas ir „Rotoma Racing“ komandos BMW: pastarojo variklis niekaip nenorėjo dirbti visu pajėgumu.

Didžiausią nesėkmę patyrė 126 lenktynių ratus lyderiavęs ir geriausią tempą pademonstravęs „Flesh Racing“ komandos „Lamborghini Huracan“. Apsisukęs ir galine dalimi atsitrenkęs į atitvarus, jis pradėjo rusenti, galiausiai sustojęs kuro pylimo zonoje užsiliepsnojo atvira liepsna ir jam lenktynės baigėsi.

TCR gausa

Maniusiems, kad TCR automobiliai nėra pakankamai konkurencingi, pirmojo etapo rezultatai gali atrodyti tikrai stebinantys. Tarp devyniolikos finišą pasiekusių komandų, TCR būriavosi tarp greičiausiųjų.

Dėl pirmosios vietos daugiau, nei pusę lenktynių kovoję su „Lamborghini Huracan“, šiam pasitraukus, pergalę absoliučiai ir GT-PRO įskaitoje užsitikrino „Circle K milesPLUS racing team“ su „Porsche GT3“.

Šiame etape komandą atstovavo Jonas Karklys, Jonas Gelžinis ir Julius Adomavičius, dar pernai važiavęs su antrąją vietą absoliučiai užėmusia komanda „Dream2Drive PRO“. Šiais metais jų „Cupra TCR“ lenktyniauja Oskaras Brazaitis, Eimantas Navikauskas, Tauras Tunyla ir Kasparas Vaškelis.

Trečiąją vietą absoliučiai užėmė dar vienas TCR tipo automobilis „Hyundai i30N“, atstovaujantis „MV Sport“ komandą su Mindaugu Liatuku ir Deividu Jociumi už vairo. Tuo tarpu, TCR įskaitoje už šių dviejų automobilių, trečioje vietoje rikiavosi iki galo kovojusi čempionato naujokų komanda „Noker Racing Team“ su „Volkswagen Golf GTI TCR“.

„GT-AM“ įskaitoje pergalę šventė „Techninis projektas – Viada“ komanda su BMW M3 E92, antrąją vietą iškovojo „Porsche Baltic“ su „Porsche Cayman GT4“, o trečiąją – „AutoGlass Service“ komanda su BMW M3, iki galo kovojusi, nors ir su techniniais nesklandumais susidūrusi komanda.

„A3000+“ įskaitoje pirmąją vietą iškovojo „Telšių statyba“ su BMW M3, o antroji teko klaipėdiškiams „ITCC Racing“ komandai su dar vienu „BMW“. Pastaroji klasė, buvusi viena gausiausių buvo itin praretinta gedimų. „A3000“ klasėje pirmąją vietą iškovojo čempionato naujokai „Mažeikių ASK“ su „Peugeot 308 Cup”, antroji vieta teko „Helios Sport“ komandai su „BMW 330“, o trečioji – latvių „Bruno Racing Team“ su BMW 330 E46. Beje, pastarosios komandos interesus trasoje gynė ralio bendruomenei puikiai žinomas sportininkas Nikolay Gryazin.

„A2000“ įskaitoje pergalę šventė „ACAP Racing“ iš Estijos su „Toyota Corolla“, o antroji vieta teko „Akademijos Motorsportas“ komandai su „Honda Civic“. Tuo tarpu, dyzelinių automobilių įskaitoje užtikrinta pergale džiaugėsi „Redus LT“: konkurentų technikos gedimai padėjo jiems užsitikrinti pirmąją vietą.