Važiavimai prasidėjo jau šeštadienio ryte, kartu su „Autoplius.lt Drift Matsuri“ pradžia. Tobulas oras, minios žiūrovų ir daugiau kaip septynios dešimtys pilotų žvelgė į Kuršėnų autodromo trasą vis dar nesuvokdami, kaip reikės visiems joje išsitekti, tačiau didžiausios organizatorių baimės buvo nuramintos vos tik prasidėjo veiksmas – poriniai važiavimai netruko tapti ketvertukais, o reikalui įsisiūbavus, trasą vienu metu okupavo ir 13-os automobilių „traukinys“.

„Vienoje vietoje subūrėme itin daug įvairių šalies „drifterių“, turėjome svečių iš Latvijos, technikos įvairovė vyravo nuo tūkstančio eurų iki 800 arklio galių PRO lygos bolido ir visi jie judėjo kartu. Trasa taip pat tobula: joje nedyla padangos, tad nereikia stoti jų keisti, o dažni vingiai neduoda jokio pranašumo arklio galioms, tad „Street“ lygos pilotai galėjo nesunkiai vytis šalies lyderius“, – pasakojo „Autoplius.lt Drift Matsuri“ organizatorius Linas Ramoška.

Renginio organizatoriai dar prieš startą skyrė pakankamai laiko bolidų techninei apžiūrai bei dalyviams išsakė pastabas, kokie automobilio agregatai turėtų būti pakeisti ar sutaisyti, tad dalyviai ir žiūrovai galėjo grožėtis sklandžiais važiavimais. L. Ramoška pastebėjo, jog pradėjus tokia aukšta nata bus nelengva toliau dalyvius stebinti gerais renginiais, tačiau jis neslėpė, kad kartelės nenuleis, mat būtent toks yra šio sezono komandos tikslas.

Skolintu automobiliu tiesiai ant nugalėtojų pakylos

„Autoplius.lt Drift Matsuri“ pasibaigus ir dalyviams išjudant namo pasiekė pirmosios žinios iš Didžiosios Britanijos – čia po daug dramos pareikalavusio pasiruošimo startavo Aurimas Vaškelis. Dar prieš mėnesį pilotas galvojo, jog šių metų sezoną teks praleisti, tačiau sirgalių dėka, kaunietis netruko sulaukti paramos, jam buvo paskolintas čempionato lygį atitinkantis automobilis ir ant pečių užgulė atsakomybė nenuvilti visų, patikėjusių jo galimybėmis laimėti.

Treniruočių sesija prasidėjo pirmaisiais gedimais – neatlaikė BMW M3 pavarų dėžė. Komanda netruko ją pakeisti ir sportininkas grįžo į trasą. Kiek vėliau sekė važiuoklės gedimas, kuris iš pirmo žvilgsnio diktavo varžybų pabaigą, tačiau Aurimas turėjo kiek kitokį planą.

Sulaukus tokios paramos ir tokio pasitikėjimo, sportininkas neturėjo teisės pasiduoti, tad jo ir komandos narių dėka, automobilis buvo dar kartą sutvarkytas ir grįžo į trasą prieš pat kvalifikaciją. Pirmu savo važiavimu pelnęs vos 50 iš 100 taškų, A. Vaškelis rodos turėjo pripažinti, jog fortūna ne jo pusėje, bet vėl gi – atsisakė tai padaryti.

Rezultatas – laimėta kvalifikacija, o po kvapą gniaužiančių varžybų ir finalo pakartojimo, Aurimas Vaškelis sėkmingai žengė ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio, dar kartą įrodydamas, jog jam suteiktas pasitikėjimas nenuėjo veltui. Du rimti gedimai, sudėtinga kvalifikacija bei finalo pakartojimas gerokai išvargino, tačiau sėkmingas sezono startas džiugina.

Tuo geros naujienos šonaslydžio padangėje nesibaigė. Paskutinė džiugi informacija tėviškę pasiekė iš Jungtinių Amerikos valstijų. Čia, pirmajame „Formula Drift“ čempionato etape po sudėtingos kovos nugalėjo Aurimas „Odi“ Bakčis.

Pakalbintas po finišo, sportininkas neslėpė emocijų – vos prieš dvi savaites jam gimė naujagimis, tad po ilgos pertraukos kartu su juo varžybose negalėjo dalyvauti žmona Amy. Nepaisant įtemptos situacijos, sportininkas sugebėjo suvaldyti su emocijomis ir sezoną pradeda turėdamas rimtą pranašumą.

Pirmi Jungtinėse valstijose, pirmi Jungtinėje Karalystėje ir pirmi pradėję sezoną – taip atrodo situacija Lietuvos „drifto“ padangėje. Bendras vaizdas leidžia teigti, jog šis savaitgalis buvo kone geriausias visoje Lietuvos „drifto“ istorijoje.