Komandos vairuotojas R. Šeinauskas pripažįsta, kad šių metų ralis buvo išties techniškas, sudėtingas ir su gausybe šuolių. Prie viso to prisidėjo ir itin žiemiškos oro sąlygos – klastinga danga bei šalia kelio sustingusios pusnys, pareikalavusios iš ekipažų labai didelio tikslumo ir meistriškumo.

„Tokie raliai yra jėga. Reikėjo labai pasistengti ir nė akimirkai neprarasti koncentracijos, nebuvo galima daryti klaidų. Manau, kad mums pavyko. Klaidų išvengėme, gal greičio didžiausio ir neparodėme, bet prieš startą ir turėjome tikslą po pertraukos prisiminti lenktyniavimą bei sugrįžti į ritmą“, – sakė jis.

Kaip sako R. Šeinauskas, didžiausi nuostoliai šiame ralyje yra nuskeltas jų BMW buferio kampas ir dingęs šturmanės Rūtos Krikščiūnaitės balsas.

Beje, po sėkmingo finišo „RR Team“ sulaukė ir techninės komisijos dėmesio. Komandos automobilį buvo nuspręsta papildomai patikrinti, ar šis atitinka visus techninius reikalavimus.

„Mes buvome pakviesti į techninę ekspertizę. Ten buvo tikrinama, ar mūsų automobilio variklis, kompiuteris yra „nepriburtas“. Tai labai sveikintina. Džiaugiuosi dėl to ir labai noriu pagirti teisėjus, kad jie dirba šį darbą. Kuo jie atidžiau ir stipriau visus tikrins, tuo stipresnė bus konkurencija. Bus tik smagiau lenktyniauti ir varžytis. Gal ne visiems tokie dalykai patinka, kai tikrina ir gal randa ką nors nelegalaus, bet reikia to siekti, kad automobilių sportas būtų kuo sąžiningesnis“, – pasakojo R. Šeinauskas.

Po žiemos ralio „RR Team“ pradės pasiruošimą žvyriniams sezoną raliams. Artimiausias jų vyks Kelmės apylinkėse. Ar ten ekipažas pasirodys naujuoju savo ralio automobiliu – kol kas paslaptis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją