Nes patikimumo reitinguose „Honda“ kartu su „Toyota“ reguliariai užima aukščiausias pozicijas. Debiutavęs dar 1995 metais ir tapęs vienu pirmuoju SUV bangos pradininku, šiandien „Honda CR-V“ skaičiuoja jau penktą kartą, o „JATO Dynamics“ statistika teigia, kad 2013-2017 metais tai buvo daugiausiai pasaulyje parduodamas SUV.

Apie „Honda CR-V“, pristatytą 2013 m., galite skaityti čia.

Ir nieko keisto, kad patikimas ir praktiškas modelis su ilgamete istorija yra vienas populiariausių SUV pasaulyje. Reikia tikėtis, kad kažkada ir mūsų krašte atkus šios markės pardavėjai, nes naujasis „CR-V“ yra beveik nepriekaištingas modelis – pakankamai didelis, galimas penkių arba septynių sėdimų vietų, beveik visose versijose turintis „4x4“ pavarą, pagamintas Japonijoje ir džiuginantis akį tiek markei būdinga originalia išvaizda, tiek ir puikia apdaila, taip pat subalansuotomis važiavimo savybėmis.

Nes „Honda“, jei trumpam pamiršti jų aktyviai propaguojamas kintamo perdavimo CVT transmisijas (kurios patogumu ir komfortu nusileidžia tradiciniams hidrauliniams „automatams“, o efektyvumu – dviejų sankabų greičių dėžėms) visada pasižymėjo sportiškomis važiavimo savybėmis ir naujasis „CR-V“, nors jo ilgis siekia 4,7 metro, nėra išimtis.

Be to, kadangi jis turi 35 mm didesnę prošvaisą nei anksčiau, kuri dabar siekia 20 centimetrų, juo jau galima drąsiau nuvažiuoti nuo asfalto – tuo labiau, kad beveik visos versijos siūlomos su visų ratų pavara. O 30 mm didesnis atstumas tarp ašių dar labiau padidino patogumą keleiviams, taip pat bagažinės tūris padidėjo iki 561 l.

„Honda CR-V“ atsisakė turbodyzelinių motorų ir yra komplektuojamas su vieninteliu 1,5 l VTEC turbobenzininiu 173 AG varikliu (AWD versijoje pasiekiančiu 193 AG), derinamu tiek su šiame segmente nepopuliaria mechanine greičių dėže, tiek ir su CVT transmisija.

Kaip ir kiti japonų gamintojai, išskyrus „Mazda“ ir „Suzuki“, „Honda“ atkakliai laikosi šio tipo automatinės transmisijos, kuri mėgstantiems važiuoti azartiškai nesuteikia daug smagumo prie vairo, be to, nepadeda ir sutaupyti degalų. Nors naujoje modelio kartoje ji buvo patobulinta ir prisitaiko prie važiavimo tempo, padeda stabdyti varikliu ir leidžia greičiau įsibėgėti, bet ji labiausiai tiks tik niekur neskubantiems vairuotojams.

Kuriems (ir ne tik jiems) bus kur kas svarbiau kaip įrengtas salonas. Jis šaunus, be to, ir pakankamai tylus, kas visada buvo viena silpniausių „Honda“ vietų – triukšmingumui mažinti panaudota net elektroninė triukšmą slopinanti ANC sistema, veikianti panašiu principu kaip ir aktyvios aplinkos garsą mažinančios ausinės. O drauge su sumaniai iš itin atsparaus plieno sukonstruotu kėbulu ir pažangiomis pagalbinėmis sistemomis, jis yra ir vienas saugiausių automobilių rinkoje, reikliuose NCAP bandymuose pelnęs maksimalų įvertinimą – šeimyniniam automobiliui tai taip pat yra itin svarbus kriterijus.

Daugiau apie naująjį „Honda CR-V“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.