Antri 29 sek. atsilieka su išsinuomotu „Mitsubishi Lancer Evolution“ važiuojantys Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Treniruotėje likus kelioms dienoms iki „Rally Classic“ panevėžiečių ekipažas padarė avariją ir sudaužė savo „Mitsubishi“ taip, kad jo sutvarkyti iki ralio tapo neįmanoma. Lietuvos ralio bendruomenė nepaliko čempionato lyderių likimo valiai – sportininkai siūlė savo nenaudojamus automobilius, o fanai dalijosi lenktynininkų komandos banko sąskaita ir surinko papildomų lėšų startui.

„Pirmuose greičio ruožuose gavome šaltą dušą – danga skiriasi nei kituose etapuose. Druskininkų regione esantis smėlis labai klastingas, galima „pamesti“ automobilio galą netikėtose vietose. Tokia danga reikalauja prisitaikymo, čia kitoks važiavimo stilius. Pirmi du greičio ruožai buvo labai nervingi, tačiau tokios pat sąlygos visiems – daugelis sakė, kad buvo sudėtinga įsivažiuoti. Stengiamės perdėtai nerizikuoti, važiuoti tiksliai. Pirmus greičio ruožus važiavome po du kartus, tačiau šiame regione, mano manymu, tai prastas sprendimas – paskutiniams važiuojantiems yra sudėtinga, nes kelio danga prastėja“, – atvykęs į serviso zoną po keturių greičio ruožų, pasakojo V. Žala.

Po pirmųjų trijų greičio ruožų lyderių trejetuke buvęs Benedikto Vanago ir Mindaugo Čepulio ekipažas ketvirtajame nebuvo toks greitas – į posūkyje buvusį akmenį atsitrenkė galiniu ratu ir šį suskaldė. Jo keitimas užtruko, tad ekipažas po 4 greičio ruožų žengia penktoje vietoje ir lyderiams pralaimi jau daugiau nei minutę.

„Greitame posūkyje kliudėme akmenį. Lūžo ratlankis. Teko stoti, keisti ratą greičio ruože. Tęsiame lenktynes, tačiau dėl čempionato prizinių vietų greičiausiai nebesivaržysime“, – po incidento teigė B. Vanagas.

Druskininkų apylinkėse puikiai jaučiasi į ralį grįžęs Martynas Samsonas, kuriam kelio knygą skaito Ervinas Snitkas. Su galiniais ratais varomu BMW M3 jie užima antrą vietą tarp dviem ratais varomų automobilių. Pirmi šioje įskaitoje – taip pat BMW M3 automobiliu važiuojantys Justas Tamašauskas ir Pranas Švedas.

„Rally Classic“ dalyvauja ir ekipažas iš Taivanio – Dai-Wei Yein su Tsung-Yu Hsieh. „Ford Fiesta R2“ važiuojantis ekipažas pirmuosius greičio ruožus baigė būdami už greičiausiųjų trisdešimtuko ribos.
Viso Druskininkų ralyje sportininkai įveiks 103,8 kilometrų, suskirstytų į 12 greičio ruožų. Du paskutiniai vyks tamsiu paros metu – juose pasirodys ekipažų sugebėjimai tiksliai užsirašyti stenogramą, pasižymėti pavojingas vietas ir važiuoti greitai riboto matomumo sąlygomis.